המלץ לחבר | הוספה למועדפים | הפוך לדף הבית facebook שתף את חדשות היום עם חברייך בפייסבוק
משלוחי זרים מתוקים
<-- REAL URL = content.php?id=101 -->
דף הבית | מבזקים | ספורט | כלכלה ועסקים | מחשבים | תרבות ופנאי | רכב ותחבורה | אוכל | | מידע מקצועי | צור קשר
מבזקי חדשות בזמן אמת - 24 שעות ביממה. כל יום, כל היום
חיפוש:
מצעד שבועי
משחקים
מצלמות תנועה
ערוצי טלוויזיה
שימושון
בעלי אתרים
סרטונים
רדיו LIVE
מעוניינים בשירותי חברת הסעות?

אלה הדגשים שעליכם לבדוק בחוזה מול חברת ההסעות על מנת לוודא שהשירות מקצועי, ושהחוויה של הנוסעים תהיה חיובית וטובה. רגע לפני חתימת החוזה, שווה לעצור ולקרוא את הכתבה. 

האם בדקתם את כשירות החברה?

בזמן בדיקת הצעות מחיר מחברות הסעות רבים שמים דגש על התחייבות לעמידה בזמנים, שירותי הסעה חלופיים במקרה של תקלה וכו', ומתעלמים מאחד הדגשים החשובים ביותר: רישיון עסק.

לפני שתתמקחו על המחיר או תנהלו משא ומתן לגבי מספר סבבי הנסיעה, עליכם לוודא שהחברה פועלת ברישיון ושנהגיה כשירים לנהיגה ברכב הסעות. אל תצפו שחברת ההסעות תציג בפניכם את המסמכים מיוזמתה, וקחו אחריות שכן, שיתוף פעולה עם חברה שאינה פועלת ברישיון עלולה לסכן את העובדים שלכם, ולגרום לבעיה גדולה מול חברת הביטוח במקרה של תאונת דרכים.

בקשו לראות את האישורים הבאים:

  • רישיון עסק
  • אישור תקינות הרכבים (טסט) לשנה נוכחית
  • התחייבות בכתב מחברת ההסעות שנהגיה מורשים לנהוג ברכב הסעות ושרישיונם בתוקף.

קבעו מנגנון פיצוי למקרה של אי עמידה בזמנים

חברת הסעות המחויבת למקצועיות לא תהסס לקבוע מנגנון פיצוי, מתוך ידיעה שמערך השירות שהיא מפעילה אמין ואיכותי ולכן התקלות יצטמצמו למינימום. לכן, בדקו מה נחשב מבחינת חברת ההסעות "איחור מקובל", מהם הגורמים שעלולים לעכב את הנסיעה (מזג אוויר, אירוע ביטחוני וכו') וכיצד היא מטפלת בבעיות הנפוצות.

לאחר מכן קבעו מנגנון פיצוי הגיוני כמו לדוגמא: הנחה משמעותית בחיוב השנתי במידה ונרשמו 3 איחורים ומעלה, הנחה משמעותית בשירותי הסעה חד פעמיים לטיול חברה או יום גיבוש, הנחה בשירותי איסוף מנמל תעופה ושירותים נוספים שמעניקה החברה ללקוחותיה.

וודאו שרכבי ההסעות שמציעה החברה מצוידים כראוי

בדקו שרכבי ההסעות מצוידים באמצעי בטיחות בסיסים כגון: גלגל חלופי ואמצעים לתיקון תקר בשטח, ערכת עזרה ראשונה, פנס ושמיכות. בנוסף ולא פחות חשוב, בדקו שהרכב מצויד באמצעים שונים לנוחיות הנוסעים כגון: מערכת מיזוג תקנית, צילונים שיסתירו את השמש, תא מטען לתיקים, מערכת שמע להאזנה למוסיקה בנסיעה לעבודה ועוד.

לבסוף, בדקו האם ישנה אפשרות לקבל הטבות כגון: עיתון בוקר לנוסעים, חיבור לרשת האינטרנט, אמצעים להטענת המחשבים הניידים ושימוש בטלוויזיה. אם שירותים אלה אינם נכללים – אל תמהרו להפיל את העסקה, אך כדאי לבקש אותם מחברת ההסעות ולבדוק את תגובתה. בהצלחה!

דף ראשי | המלץ לחבר | הוספה למועדפים | הפוך לדף הבית | קישורים | אודות האתר | ערוצי RSS | צור קשר מקבוצת נקסטק אינטראקטיב - בניית אתרים