You are currently viewing 8 טיפים להתקנת גדר עץ

8 טיפים להתקנת גדר עץ

מחפש להוסיף גדר עץ לבית? עליך ללמוד כמה טיפים וטריקים לפני שתתחיל בפרויקט התקנת גדר העץ שלך. הנה 8 דברים שכדאי לדעת לפני שתתחיל.

 

מדוד את ההיקף של המקום בו אתה רוצה שהתקנת גדר העץ שלך תתחיל. השתמש בזה כדי לתכנן כיצד אתה זקוק לפרויקט.

ציין את קו הנכס שלך באופן מקצועי. אל תסמן בטעות את קו הנכס שלא שלך. אתה יכול להתקין את גדר העץ שלך לנכס שאינו שלך. הימנע מחסרונות על ידי בעל מקצוע המסמן לך את קו הנכס.

קבע כמה שערים תצטרך וכמה גבוה הם צריכים להיות. שערים חשובים מאוד במתקן גדר עץ, והגובה משמש לקביעת כמות הצירים הדרושה לדלתות השער.

כשאתה רוכש עמדות גדר להתקנת גדר העץ שלך, זכור שיש לקבור אותם בערך 18-24 ס"מ באדמה.

אל תקבלו קנס בגין נזק לקו השירות. התקשר וסמן את קווי השירות המקומיים שלך לפני שתתחיל לעבוד על התקנת גדר העץ שלך.

בדוק את קודי העיר שלך לפני שתתחיל בהתקנת גדר העץ שלך. בחלק מהערים יש הגבלת גובה, וערים אחרות אינן מאפשרות גדרות כלל. בנוסף, מרבית היישובים ידרשו מכם לקבל היתר לפני שתתחילו.

התקנת גדר עץ יכולה להיות מעורבת בחומרים כמו אורן, אשוחית וארז.

האורן הוא העץ הזול ביותר, ויש לו אורך חיים הרבה יותר קצר מאשר אשוחית או ארז. מתקן גדר עץ המשתמש באורן יכול להימשך כשבע שנים.

אשוחית היא איכות בינונית של עץ והיא מאוד חסכונית. מתקן גדר עץ העשוי אשוחית יימשך בדרך כלל אי ​​שם בין שמונה לעשר שנים בערך, תלוי אם הוא טופל או מוכתם או לא.

ארז הוא האפשרות הטובה ביותר להתקנת גדר עץ ארוכת טווח. ארז יימשך כ-50-100 אחוז יותר מאורן, ואורך חיים של 15 עד 25 שנים, תלוי אם הוא לא הוכתם או טופל.

ישנם גורמים רבים ושונים שיש לקחת בחשבון עם התקנת גדר עץ. לכן השימוש בקבלן גידור מקצועי, שידאג לכל הפרטים הקטנים עבורך, הוא הדרך הטובה ביותר. קבלן גידור ימדוד את קו הנכס שלכם, יידע את קודי העיר ויקבל עבורכם את כל האישורים הנדרשים. כל שעליכם לעשות הוא לשבת וליהנות מגדר העץ החדשה שלכם. אם ברצונך לקבל מידע נוסף על התקנת גדר, צור איתנו קשר לקבלת עזרה. המומחים של חברת גוטליב שערים וגדרות כאן כדי לענות על כל השאלות שלך ולעזור לך להחליט איזו אפשרות גידור מתאימה לך.

כתיבת תגובה