You are currently viewing קופונים – דעו איפה למצוא אותם

קופונים – דעו איפה למצוא אותם

סביר להניח שכבר השתמשת בקופונים בשלב מסוים בחייך. על פי סקר מ-2020 של Statista, כמעט 90% מהמשיבים דיווחו שהשתמשו בקופונים לקניות. בהתחשב בכך שקופונים מספקים דרך מהירה וחינמית לצמצם הוצאות על מצרכים וחפצים חיוניים, ברור מדוע הקופונים כל כך פופולריים.

 

אבל כדי להפוך את מאמצי הקופונים שלך למצליחים יותר, חיוני להכיר את הטיפים והטריקים שקופונים מצליחים משתמשים בהם. הדבר האחרון שאתה רוצה לעשות הוא לבזבז זמן באיסוף קופונים רק כדי להבין שאף אחד מהם לא תקף כשאתה מבצע צ'ק-אאוט.

 

אם אתה חדש יחסית בקופונים, התחל לאט על ידי הבאת כמה קופוני נייר למסע הקניות הבא שלך. עם הזמן, אתה יכול לשלב יותר מהקופונים האלה של עשה ואל תעשה כדי לחסוך יותר.

 

השלב הבסיסי ביותר בהתחלת הקופונים הוא לאסוף אותם. באופן אידיאלי, אתה יכול לבנות בהדרגה מאגר קופונים עבור החנויות והמותגים שאתה קונה לעתים קרובות, כך שתמיד תוכל למצוא כמה חיסכון בפנקס.

 

כדי להתחיל את ציד הקופונים שלך, תכנן את הארוחות השבועיות שלך סביב מוצרי מכירה במידת האפשר. זה עוזר לך למצוא הנחות אפילו בלי צורך בקופון. כדי למצוא מכירות בחנויות, חפש עלונים דיגיטליים באתרי חנויות מכולת.

 

משאב נוסף הוא Flipp, אפליקציה חינמית המספקת פליירים, מבצעים וקופונים מקוונים שבועיים עבור למעלה מ-2,000 חנויות. ל-Flipp יש פליירים שבועיים לחנויות כמו Aldi, Kroger ו- Walmart. אתה יכול לצרף עסקאות שאתה מוצא לרשימת הקניות בתוך האפליקציה כדי לעזור לך לעקוב.

 

ברגע שרשימת הקניות הוירטואלית או הנייר שלך תכיל את כל האוכל שאתה צריך לשבוע, סיים את הרשימה עם כל הציוד הביתי שאתה צריך לחדש את המלאי, כמו נייר טואלט או חומרי ניקוי. כעת אתה מוכן לאתר קופונים לכל דבר ברשימת הקניות שלך.

 

ישנם מספר אתרים חינמיים שבהם אתה יכול להשתמש כדי להשיג קופונים. אתרים אלו כוללים מסדי נתונים של קופונים ואתרי מותגים כמו https://nau.co.il/.

 

בין קופונים נייר לקופונים דיגיטליים, כדאי למצוא חיסכון בחלק מהמוצרים ברשימת הקניות השבועית שלך. אם אינך מצליח לאתר קופון ספציפי, חיפוש מקוון אחר שם המוצר בתוספת "קופון" הוא טקטיקה נוספת שכדאי לנסות.

 

לבסוף, אם אתה מנוי לעיתון של יום ראשון או מקבל קופונים ועלוני פרסומות בדואר, הקדישו כמה דקות לסריקה לאיתור קופונים שאתם צריכים. אם אתה מזהה קופון מדהים עבור מוצר שאתה קונה באופן קבוע, אתה יכול לאסוף כמה עיתונים נוספים בהנחה בחנות דולר למחרת או לחפש באינטרנט את אותו קופון.

 

כמו כן, אל תשכחו לבדוק את הקופונים שהם מדפיסים בקופה לאחר התשלום. אלה מבוססים בדרך כלל על הרכישות הספציפיות שלך, אז אולי יש שם משהו שאתה יכול להשתמש בו. אחרים עשויים להיות הנחות באחוזים על מחיר המכירה הכולל שלך אם אתה מוציא מעל סכום מסוים.

 

אתה לא צריך להגזים ולמצוא כפילויות של כל קופון לרשימת הקניות שלך. מצא כמה שאתה יכול, וזכור לבדוק תאריכי תפוגה כדי שתקנה בזמן כדי לחסוך.