You are currently viewing כיצד לבחור חיתול למבוגרים לאישה

כיצד לבחור חיתול למבוגרים לאישה

האם ידעת שגובה הנקבה מתקצר בהדרגה עם הגיל? על פי קליניקת קליבלנד, דיסקים בין חולייתיים נעשים צרים יותר ואובדן מהיר של מסת העצם גורם לכך לקרות. יש נשים שחוות סוגים שונים של בריחת שתן במהלך חייהן. כאשר הצרכים משתנים זה יכול להיות קשה למצוא את החיתול המתאים למבוגרים. אנו נותנים כמה טיפים מועילים כיצד למצוא את המוצר המתאים ביותר לצרכים שלך.

 

טיפים לבחירת מוצר בריחת שתן נכון

  1. מדידות – חיתולים, בין אם מדובר בתחתונים נמתחים או בסגנון לשונית, עשויים לעלות מעל או מעל הבטן אם גדולים מדי. חומר נוסף ליד הבטן או הגב עלול לגרום להתקבצות בישיבה.

 

נשים מגיעות בכל הגדלים, כנ"ל לגבי חיתולי נשים. גודל קטן במותג אחד לא אומר שהמוצר יתאים באופן דומה למוצר אחר. כל חיתול מיוצר בצורה שונה, לכן חשוב למדוד נכון את המותניים והירכיים. נשים קשישות עשויות להיות בעלות קפלי עור, ולכן חשוב למצוא מוצרי ספיגה למבוגרים נוחים להתאמה באזור זה.

 

חשוב למדוד סביב החלק הרחב ביותר (הירך) כמו גם את החלק הצר ביותר של הגוף (המותניים). מספרים אלה יסייעו בקביעת טבלת המידות של החיתול המתאים.

 

  1. שימו לב לירכיים – יש נשים שרגליים דקות יותר, ואילו אחרות רגליים עבות יותר. חבישת חיתול עלולה לגרום לגירוי באזור הירכיים, לכן הקפידו לבחור תחתונים בהתאמה נכונה. תחתונים בסגנון משיכה אינם מתאימים לאותם תחתונים בסגנון טאבים, כך שייתכן שזו האפשרות הטובה יותר עבור נשים עם רגליים עבות יותר.

 

  1. ענייני ביגוד – נשים שלובשות בגדים רפויים עשויות להעדיף תחתוני מגן, מכיוון שהן דומות לתחתונים רגילים. סגנון זה מציע שיקול דעת רב יותר ואינו כולל כרטיסיות להתאמה.

 

  1. מדגם לפי הצורך – מוצרי בריחת שתן מתאימים באופן שונה לכל גוף. 

 

  1. דליפות – אם דליפות תכופות, שקול חיתול עם מגן נזילה גבוה. אלה בנויים תחתונים ותחתונים בסגנון טאבים. הם פועלים למניעת נזילות באזורי הרגליים והם אידיאליים עבור ישני צד חסרי מנוחה.

 

  1. שימו לב לסוג של בריחת שתן – אם אישה מנהלת בריחת שתן במעי כבד, ייתכן שהגיע הזמן לשקול תחתונים בסגנון הכרטיסייה. סגנון זה של מוצר בריחת שתן מספק התאמה בטוחה סביב אזורי הרגליים ומציע רטט פלסטיק המסייע בריחות.