You are currently viewing כיצד למסור הודעה מורכבת בסרטון Case Study

כיצד למסור הודעה מורכבת בסרטון Case Study

לעתים קרובות לקוחות מבקשים מאיתנו ליצור סרטי מקרים המעבירים מידע טכני או מעמיק אודות נושא מסוים. יש לנו טכניקות מסוימות שאנו אוהבים להשתמש בסרטונים אלה כדי לעזור לקהל לעכל ולשמור את המידע המעמיק.

 

שימוש במרואיינים מרובים

אנו מגלים כי כאשר מספר תורמים בסרטון מאפשר לך לשמור על רמת העניין של הקהל גבוהה, במיוחד אם הקולות שונים לגמרי. לדוגמה, חיתוך ממספר זכר לגבר. השינוי בטון השמע מטלטל את הקהל ועוזר לשמור על תשומת ליבו. זה גם עוזר לתוחם את המידע לפרקים. זה שימושי במיוחד כאשר יש לך נושא טכני מורכב ואתה רוצה שהקהל ישמור על פיסות מידע מרכזיות הרבה אחרי שהוא צופה בסרטון. זה עובד במיוחד אם אנשים מגיעים למותג שלך טריים ורוצים להכיר איך אתה יכול לעזור להם באופן שלב אחר שלב.

 

הימנע מחזרה

דרך נוספת להבטיח את תשומת ליבו של הצופה לאורך כל הדרך היא לחתוך כל הערה חוזרת. מסירת המידע צריכה להיבנות עם מרואיין אחד להוסיף להערות המרואיין הקודם. זה אולי נשמע מובן מאליו, אך זו טעות שאנחנו רואים שנעשו לעיתים קרובות מאוד. תכונה בקרב עורכי טירון היא לא לכבד את האינטליגנציה של הצופה ולבחור להדגיש נושאים מסוימים על ידי כך שאנשים שונים יביאו את אותה נקודה, בניסוח אחרת. כשאתה מכין סרטון אנימציה ותופס תשומת לב, אין מקום לחפוף מידע. כל הערה צריכה להיות רעננה ומובחנת.

 

השארת השהיות על מנת לקהל לבלוע מידע היא גם המפתח להתגברות הזיכרון של נקודות הליבה. לעתים קרובות מאוד אנו רואים סרטונים עם דיאלוג גב אל גב ממרואיינים. לעיתים קרובות הסיבה לכך היא שהלקוח רוצה לדחוס מידע רב תוך פרק זמן קצר, אך זו טעות לחשוב שהקהלים יכולים לספוג את המידע הרב שנזרק עליהם בבת אחת. במקום זאת, יש להשאיר הפסקות בדיאלוג עם מספר שניות של ביניים מוזיקליות. בדרך זו הקהל יכול לספוג את מה שהם שמעו זה עתה ומוכן להמשיך הלאה.

 

אם המרואיין יעביר הרבה מידע נהדר, אך הוא דוחף את אורך הסרטון מעבר למה שאתה חושב שקהל יהיה מוכן לצפות בו, ייתכן שעדיף לפצל אותו לסרטון אחד עיקרי, המשמש כמקרה ההמלצה להעדפות. וידאו ואז תשובות אישיות כקטעי וידאו נפרדים לשימוש במדיה החברתית. תשובות אלה עשויות להתייחס לנקודה אחת בכל פעם ויכולות למשוך תשומת לב עם כותרת שניתן ללחוץ עליה ומושכת אנשים. גישה זו עובדת ממש על לינקדאין כשאתה מפלפל קטעי וידאו קצרים ליציאה כחלק מלוח תוכן שנתי.

 

כאשר עורכים ראיון, מעטים מחשיבים את 'הביצועים' של המרואיין. במאי טוב עם ניסיון בניהול ראיונות יוכל לשדל הופעה טובה מהמרואיין, גם אם בתחילה הם לא נוחים מול המצלמה. היכולת לגרום להם להרגיש בנוח זו מומחיות שעליכם לחפש במנהל וידאו ללימוד מקרה.