You are currently viewing איך לעצב סלון מההתחלה ועד הסוף?

איך לעצב סלון מההתחלה ועד הסוף?

לעצב סלון זה לא תמיד קל, במיוחד אם אין לך עין לעיצוב פנים. אבל זה לא חייב להיות מלחיץ! מדריך זה שלב אחר שלב כיצד לעצב סלון מתחילתו ועד סופו מפרק כיצד ליצור סלון מעוצב ופונקציונלי שימשיך להסב לכם שמחה לאורך שנים.

מדוד את המרחב שלך

בין אם אתם מעצבים סלון, חדר אוכל, חדר שינה או חדר אחר בביתכם, הצעד הראשון צריך להיות למדוד את החלל. לא רק שתרצו לקבל תחושה מדויקת של החלל, אלא שמדידת החלל יכולה גם לעזור לכם להבין מה יתאים לאן. למעשה, ברגע שיש לך את המידות, תוכל להשתמש בכלי תכנון החדר כדי לעזור לך להבין רעיונות פוטנציאליים לפריסת סלון. בנוסף למדידת מידות החדר, תרצו גם למדוד את החלונות כדי שיהיה לכם מושג טוב יותר לגבי גודל טיפולי החלונות שלכם. זכרו, השלמת שלב זה לפני רכישת רהיטים תמנע מכם להזמין ולהחזיר פריטי ריהוט שבסופו של דבר לא מתאימים לחלל שלכם.

קבע את התקציב שלך

עיצוב הסלון שלך לא מוכתב רק על ידי החלל שלך, הוא מוכתב גם על ידי התקציב שלך. לפני שתוכל להתחיל לקשט, תצטרך לקבוע את תקציב הרהיטים שלך. אמנם מספר זה יכול להוות טווח, אבל תרצו לוודא שתהיה הגבלה קשיחה ומהירה למה שאתם מוכנים להוציא כדי שלא תתפתו לעבור. אתה יכול אפילו לשקול לחלק את התקציב שלך לקטגוריות הכוללות מגוון של מה שאתה מוכן להוציא עבור כל פריט כדי לוודא שאתה יכול לפזר את התקציב שלך כראוי מבלי לפספס שום דבר חיוני בסלון, כמו כורסאות, שולחנות, טלוויזיה. מעמדים, תאורה ועיצוב.

ערכו רשימת קניות

לאחר שמדדתם את החלל שלכם, קבעתם את התקציב שלכם ושקלתם את הפונקציה של הסלון שלכם, השלב הבא הוא להכין רשימת קניות. כך, יש לך מושג טוב יותר מה אתה צריך וכמה רחוק יצטרך להגיע תקציב ריהוט הסלון שלך. תרצה להיות מפורט ככל האפשר בשלב זה, ואולי תרצה לפרק עוד יותר את התקציב שלך על ידי הכללת טווח של כמה אתה מוכן להוציא על כל פריט. אם אינך בטוח כמה פריטים ספציפיים עשויים לעלות, תוכל לעיין במלאי באינטרנט כדי לקבל תחושה טובה יותר לגבי טווח מחירים ריאלי. עם זאת, הטווח של פריטים שונים יכול להיות משמעותי למדי, וסביר להניח שתרצה להוציא את המרב על הפריטים החשובים לך ביותר, במקום רק לנסות להישאר בטווח הנמוך ביותר עבור כל רהיט.

קבע את סגנון עיצוב הפנים שלך

עכשיו כשאתה יודע איזה רהיטים אתה צריך, הגיע הזמן להבין איך לעצב את הסלון שלך בצורה שתתאים לסגנון ולאישיות שלך. זה המקום שבו זה יכול לעזור להבין את סגנון עיצוב הפנים שלך. למרות שתמיד יש מקום לערבב סגנונות עיצוב פנים, הבנה מה אתה אוהב תעזור לך לקבל החלטות חכמות בעיצוב סלון.