You are currently viewing כיצד למצוא קופונים בעיתון

כיצד למצוא קופונים בעיתון

העיתון של יום ראשון היה מאז ומתמיד אחד המשאבים הפופולאריים ביותר לקופוני מכולת. תלוי איפה אתה גר, יכול להיות שיש יותר מעיתון אחד, ולא כל העיתונים יישאו את אותם הקופונים.

 

לפני שנרשמת לעיתון יום ראשון המקומי על מנת לקבל קופונים, כדאי להשוות את כל העיתונים הזמינים ולעיין בתוספות הקופונים. ניתן למצוא עיתונים שונים בכל דוכן עיתונים או חנויות, בספריה המקומית או בכל מקום ציבורי גדול כגון שדה תעופה או מלון. אפילו בבית הקפה האהוב עליך אולי יותר מעיתון אחד שוכב לקריאת הלקוחות.

 

עיתון יום ראשון ממולא בדרך כלל בתוספות מודפסות ארציות מלאות בתלושי יצרן וגם בחנויות, ובמודעות המכולת הארציות לצד תוספות מכירות קמעונאיות. לעתים קרובות בעיתונים של אמצע השבוע יש מדור המיועד לקניות מקומיות במכולת. זה המקום בו החנויות המקומיות שלך מפרסמות הנחות בבוקינג.

 

הוספות פרסום

ישנן שלוש חברות עיקריות המספקות תוספות פרסום עם קופונים לרוב העיתונים.

 

תוספות חסרות

לא נדיר שקטע הקופונים בעיתון מתגלה כנעדר. הסיבה לכך היא שהתוספות חלקלקות ואינן מחוברות לחלקים אחרים בעיתון ויכולות להחליק החוצה בקלות בדרך לביתכם. אם זה קורה, שיחה למחלקת משלוחי העיתונים באותו יום העברת העיתון שווה את הזמן. בקש שיספקו מאמר נוסף עם כל הוספות הפרסומיות או רק את התוספות המודעות השבועיות.

 

קניית עותקים מרובים

בימים מסוימים קופוני העיתון הם כמו זהב בכך שנראה שיש הרבה קופונים למוצרים שאנו קונים. בימים כאלה זה יכול להיות שווה לרכוש מספר עיתונים רק כדי לקבל את הקופונים. אם, למשל, העיתון עלה 1.50 דולר ויש 6,000 דולר בקופונים שאתה יודע שתשתמש בהם, כדאי לך ללכת לקנות עותקים נוספים. ביצוע מעט מתמטיקה יעזור לתהליך ההחלטה.

 

טיפ: יש חנויות המוזלות את מחיר העיתונים בשעות המאוחרות של היום. שאלת עובדי חנויות היא הדרך הטובה ביותר לגלות מה המדיניות בעיתונים ישנים.

 

קניית עיתונים מחוץ לעיר

תוספות הפרסום שאתה רואה בעיתון מיועדות בדרך כלל לאזורים שונים במדינה או במחוז. הקופונים המוצעים בעיתון שלך עשויים שלא להיות זהים למה שמוצע בעיתון שלי. לכן, קניית עיתוני יום ראשון מחוץ לעיר יכולה להיות מקור טוב למציאת קופונים שאינם מיועדים בדרך כלל לאזורכם.

 

זה לא רק טוב לבניית אוסף קופונים מגוון יותר, אלא גם לחסוך יותר כסף מכיוון שפעמים רבות חנויות מכולת אינן מסמנות פריטים העולים בקנה אחד עם הכניסות לקופונים המקומיים. על ידי איסוף קופונים מאזורים אחרים, אנו עשויים למצוא פריטים נוספים למכירה שנוכל להתאים לקופונים שנמצא בעיתוני העיר.

 

מקורות אחרים להכנסת עיתונים

פחי מיחזור של שכונות: באזורים שהחוקים מתירים זאת, קופונים רבים יסתובבו בשכונה בשעות הערב כאשר אנשים מניחים את פחי המיחזור של העיתון שלהם על שפת המדרכה. אשפה של אדם אחד יכולה להפוך לאוצר של קוצץ קופונים, אך הקפד לבדוק תחילה את החוקים לבדיקת האשפה של אנשים אחרים באזור שלך.

מקומות ציבוריים: חפש עיתונים נטושים במקומות ציבוריים כגון שדות תעופה, מלונות, חדרי המתנה, רכבות נוסעים, בתי קפה ומסעדות.

 

תוכלו להנות גם מiherb קופון דרך קישור זה.