You are currently viewing כיצד להסיר תוויות בקבוקי יין

כיצד להסיר תוויות בקבוקי יין

אם אתה חובב בירה ומלאכה, יינן או מלאכת יד (או סתם סקרן!), אתה עלול למצוא את עצמך זקוק להסרת תוויות יין מבקבוקים. כאן אנו מציעים סקירה ופרטים ספציפיים כיצד להוציא תווית מבקבוק יין למגוון מטרות. כפי שתראו, אין מתודולוגיה מתאימה להסרת תוויות יין.

 

מדוע להסיר את התווית מבקבוק יין?

חובבי יין עשויים לרצות להסיר תווית יין כדי לשמור אותה ביומן יין או באלבום. ייננים בעלי תווית פרטית מסירים תוויות לצורך שימוש חוזר – הם מסירים תוויות מסחריות מהבקבוק לפני שהם דבקים לשלהם. אחרון, אומנים ובעלי מלאכה משתמשים לעיתים קרובות בבקבוקי יין או בתוויות יין למלאכות כמו כלי זכוכית לבקבוק יין (קישור שותפים), תחתיות אריחי יין (קישור שותפים), או תוויות יין ממוסגרות כאמנות קיר או שולחן (קישור שותפים).

 

מה עלי לשקול לפני שמסירים תווית של בקבוק יין?

ראשית, זכרו לשמור את הבקבוק ממנו תרצו להסיר את התווית! לעתים קרובות מדי, בקבוק יין נעלם מהשולחן או מהמסיבה לפני שחושבים לשמור את התווית. ברגע שהבקבוק נעלם, האפשרות היחידה שנותרה היא לשלוח מעטפה חותמת בכתובת עצמית (באמצעות דואר חילזון) ליקב או למסעדה ולשאול אם יש להם תווית נוספת מאותו בציר. הסבירו שלא שמרתם את הבקבוק ושאתם רוצים את התווית ליומן היין שלכם.

 

לאחר מכן, קבע אם אתה מסוגל לקחת את הבקבוק הביתה או אם עליך להסיר את התווית שם באירוע. אי יכולת לקחת את בקבוק היין הביתה תפחית משמעותית את האפשרויות שלך להסרת תווית יין. האפשרויות היחידות שלך הן שיטת ההרמה והגישה "שאל את השרת או הסומלייה באדיבות אם הם יכולים להסיר את התווית עבורך"!

 

ברגע שיש לך את הבקבוק בבית, יהיה עליך להעריך את התווית ואת הדבק המשויך. קביעת הפריט אותו ברצונך לשמור – התווית או הבקבוק – יכתיב את שיטת ההסרה בה אתה משתמש.

 

כיצד אוכל להחליט על שיטת הסרת התווית לבקבוק מסוים?

ממה בנוי התווית? אם התווית פלסטיק (יותר כמו מדבקה) היא תהיה פחות חדירה למים. אם מדובר בפלסטיק, הסרה תדרוש לעיתים קרובות חום או אמצעים פיזיים (כגון גילוח) ללא קשר אם אתה מנסה לשמור את התווית או רק את הבקבוק.

 

אם התווית היא נייר, אז היא מחלחלת יותר לנוזלים וייתכן שיהיה צורך בשיטת הסרה אחרת תלוי אם אתה מנסה לשמור את התווית או את הבקבוק.

 

תוויות נצמדות לבקבוקי יין ובירה באמצעות מגוון פולימרים דביקים. אלה כוללים דבקים רגישים ללחץ (דמוי מדבקה) ודבקים על בסיס מים. מכיוון שרבים מאיתנו אינם מומחים להדבקה, אנו נעריך את התווית באמצעות הערכה חזותית כדי לנחש את הרכב הדבק ולבחור את שיטת הסרת התווית עם הסבירות הגבוהה ביותר להצלחה.

 

כדי להעריך את מבנה הדבק, קח סכין גילוח או סכין והרם פינה בערך ¼ סנטימטר. אם הדבק נראה כמו דבק מסורתי, ניתן לשקול שימוש בחומר ניקוי ושיטה על בסיס מים. אם הדבק נראה עקבי יותר כמו מדבקה, אז חום או אמצעים פיזיים (גילוח, קילוף) יהיו ההימור הטוב ביותר שלכם.

 

מאמר זה נכתב על ידי https://next2wine.co.il/