You are currently viewing כיצד לקחת את הסקסטינג לרמה חדשה

כיצד לקחת את הסקסטינג לרמה חדשה

הרבה לפני שנשלח הטקסט הראשון (שבסופו של דבר יפתח את הדלתות לסקסטינג), התקיים sexting, לפחות צורה שלו.

 

בין אם זה היה במיילים או במכתבים בכתב יד לפני כן, כתיבת מחשבות סקסיות ומלוכלכות לבן זוג היא ללא ספק שום דבר חדש. רק חשוב על נרו וקליגולה – כמו ליברטינים ידועים, אין שום דרך שהם שמרו על עצמם את הרצונות המיניים שלהם בזמן שהם נמצאים בקרב ברומא העתיקה. שלא לדבר על סקרים שמצאו ש- sexting אכן טוב למערכות יחסים – בין אם אתה משתמש במילים או בעירום כדי לסבך את בן / בת הזוג.

 

אך מאז נשלח הטקסט הראשון בשנת 1992, עברנו דרך ארוכה. לא רק שניצלנו טקסטים והפכנו אותם לסקסים, אלא שהסקסים שלנו הגיעו לתחומים חדשים. למעשה, שכבות חדשות שאיש לא יכול היה להעלות בשנות ה -90. בימינו, ה- sexting אפילו עלה על עצמו והפך לממש כמעט כמו הדבר האמיתי.

 

אל תפחד ממילים.

מילים הן דברים עוצמתיים. גם אם אינך מבין זאת, אתה יכול להרים בן אדם באותה מהירות שתוכל לעורר אותו עם בחירת המילים הנכונה. וזה נהדר! ברגע שאתה מסוגל לרתום מינוחים מיניים מסוימים שניתן להשתמש בהם כדי לעורר מחשבות מיניות ולהכניס אותם למשפטים עבור בן / בת הזוג שלך, בין אם בסביבת סקס או בפגישה FaceTime לוהטת, כבר פעלת בשלב הראשון.

 

חבקו את העירומים שלכם.

הגוף העירום שלך מדהים. זה מדהים. זו יצירת מופת – ובן הזוג שלך מסכים. לא משנה אם תקבצו אותם במהלך היום או שתשבו ותתערבו יחד סביב סקייפ או Facetime, כדאי שתאמין שבן הזוג שלכם בצד השני באמת אוהב את זה – כמו שגם אתם אוהבים את זה.

 

תערבו את אביזרי המין שלכם.

אם כל הסקסטינג הזה מחמם אותך, מה אתה הולך לעשות? לא לנצל את זה ופשוט לישון? אין סיכוי! כאן אתה מערב את מוצרי הסקס שלך – ויברטורים, דילדואים, טבעות פין, חומר סיכה – כל מה שצריך כדי להיות מסופק בזמן שבן זוגך מסופק. אם לא שילבתם עם בן זוגכם צעצועי מין בחיי המין שלכם, אתם מפסידים את זה. אז אולי לערב את הצעצועים האלה במהלך סשן הסקסטינג זו הדרך הטובה ביותר להפסיק להחמיץ וליידע את בן זוגך שאתה מוכן להוסיף יד מסייעת לתמהיל: ויברטור, למשל.