You are currently viewing כיצד לשדרג את הפטיו שלכם עם פרגולה צמודת קיר

כיצד לשדרג את הפטיו שלכם עם פרגולה צמודת קיר

בעולם המבנים החיצוניים שמשפרים את אזור המגורים החיצוני כמו פרגולת עץ, ישנם שני סוגים – פרגולה צמודת קיר ופרגולה חופשית. פרגולה צמודת קיר יכולה להפוך את הפטיו שלכם לאזור רגיעה נוח לאירוח מסיבות של ארוחות ערב ממש מהדלת האחורית. כאשר היא מחוברת לקיר, ישנם שני עמודים בפרגולה בגודל סטנדרטי. כפי שאתם יכולים להבין, זו דרך נהדרת ליצור מקום בחוץ כדי להירגע בו, לצלות את הארוחה המועדפת עליכם או פשוט ליהנות מהאוויר הצח במהלך החופשה שלכם. ערכות פרגולה הן אפשרות מעולה עבור הפטיו כדי למקסם את שטח הבידור שלכם.

 

אם אתם גרים במיקום צפוני, זה מקום נהדר להירגע וליהנות בו מעלוות הסתיו שמקיפה את "החדר" החיצוני שלכם. באקלים חם יותר, בעלי בתים יכולים באמת ליהנות מקצת צל נוסף שפרגולה תלויה יכולה להציע. אתם יכולים לסיים לעצב את האזור עם כמה מרצפות יפות או עבודות אבן ומקומות ישיבה נוחים לפי בחירתכם.

כיצד להוסיף פרגולה צמודת קיר בחצר ביתכם

תחילה החליטו כמה שטח תרצו שהפרגולה מאלומיניום תכסה, ואז תוכלו להשוות בין הסגנונות שלנו ולבחור כמה כיסוי תרצו.

 

שלושה סוגי כיסויים:

 

  1. כיסוי מרבי – הפרגולה הגדולה שלנו שמגיעה באופן עצמאי או צמודה לקיר.
  2. כיסוי בינוני – פרגולה שמגיעה באופן עצמאי או צמודה לקיר.
  3. כיסוי קל –  לתחושה פתוחה יותר. מגיעה באופן עצמאי או צמודה לקיר.

 

לא משנה באיזו פרגולה תבחרו, דעו שתקבלו ערכת פרגולה איכותית וקלה להרכבה שלא תוכלו למצוא בחנויות הגדולות כמו הום דיפו. הערכות שלנו מיוצרות לפי הזמנה. אנו אף פעם לא משתמשים בחומרים נחותים או בשיטות בנייה מפוקפקות. אנחנו גאים במוצרים שאנו מייצרים ועושים כל צעד כדי לוודא שערכת הפרגולה שלכם תהיה קלה להתקנה ותעמוד במבחן הזמן. אנו גאים מאוד בעבודה שלנו, וביקורות הלקוחות שלנו מצוינות. אנחנו מקווים שתמצאו את הפרגולה שתמיד חלמתם עליה בחנות שלנו!