You are currently viewing מה חשוב לדעת למי שהחליטה להיות מאסטרית באיפור קבוע?

מה חשוב לדעת למי שהחליטה להיות מאסטרית באיפור קבוע?

חשבת להיות מסטר לאיפור קבוע? אז את צריכה לעבור קורס איפור קבוע. אחרי הכל, המקצוע של מאסטר איפור קבוע היה וממשיך להיות מבוקש מאוד.

עם זאת, את חייבת להבין שאיפור קבוע הוא אחריות עצומה. את העבודה שלך לא ניתן לשטוף, אם משהו ישתבש, את תפגעי בלקוח. לכן, את צריכה ללמוד ממומחים מוסמכים ביותר.

מאסטרים עתידיים של איפור קבוע יצטרכו ללמוד היבטים מעניינים רבים של עבודה, להבין את העיצוב וללמוד הרבה על איפור קבוע: איך הוא עובד על העור, איך הוא מוחל, מהן התכונות האופייניות, מה היתרונות, למה המקצוע הזה מבוקש, איך זה, האם זה אפשרי שכל בחורה שתרצה יכולה להיות מאסטר, ועוד הרבה יותר.

בואו נסתכל מקרוב על מה תצטרכו להתמודד בקורס איפור קבוע אידיאלי.

 

היכרות עם מקצוע האיפור הקבוע

חשוב מאוד להבין את היתרונות של איפור קבוע. זה עוזר לחסל את חוסר השלמות הטבעי ולהדגיש את הכבוד. נותן לכל בחורה את ההזדמנות להיראות הכי טבעי.

 

מבוא לטכנולוגיה

ישנן טכניקות רבות, גבות מוצלות, טכניקות שונות לעיצוב שיער, כמו גם מגוון של טכניקות שפתיים ועיניים. יש ללמוד כיצד להשתמש נכון במכשיר: הטיית המחט, מיקום היד, ציור סקיצה, פיגמנטולוגיה, חשוב שתהיה הבנה ברורה כיצד פועלת המחט, חודרת לעור. כיצד להחזיק נכון את המכונה. מיקום לא נכון של היד לא יאפשר ליצור קו דק בעור, וכן לחזור עליו מספר פעמים, מה שיעניק לקו זה בהירות. זו עבודה כל כך עדינה שחלקם עוצרים את נשימתם ליציבות היד.

 

להבין איך איפור קבוע עובד בעור

לזכור את שלוש השכבות הבסיסיות של העור. לדגלות גם איך העור מקבל את הפיגמנט אם הפיגמנט מוזרק בצורה לא נכונה. אילו השלכות ניתן לצפות ואיזו אחריות מוטלת על המאסטר.

 

לימוד חומר תיאורטי

ראשית, עליכם לשנן בבירור את כל החומר התיאורטי והמעשי ולהבין כל שלב וכל תהליך שהגוף שלנו והעור שלנו מכניסים לפעולה במהלך המיקרוטראומה. כיצד תהליכים אלו משפיעים על הצבע ועל התוצאה הסופית.

 

ללמוד כיצד לאבחן את הלקוח לפני ההליך

חשוב מאוד להיות מסוגלת לספר ללקוחה על כל שלב בהליך האיפור הקבוע. כך שהלקוחה תבין בבירור כיצד יראה הפיגמנט לאחר ההליך ובמהלך שיקום העור. כולל משך הזמן עד להחלמת העור ולאחר ריפוי מלא. זהו אחד האינדיקטורים לכך שהמאסטר הוא מקצוען.

 

להכיר את כללי הצביעה

כאשר בוחרים צבע לכל לקוחה, יש הרבה שאלות ומחשבות. הצעד הראשון הוא היכרות עם הכללים הבסיסיים של צבע. אלו הם צבעי יסוד וצבעים משניים שנוצרים על ידי ערבוב של צבעי יסוד. צבעים קרים וחמים. מאז הכרת הכלל ששני צבעים מעורבים יוצרים את השלישי. והעובדה שגם לעור יש גוון, היא ללא ספק, אחראית לתוצאה הסופית. כדי לעשות זאת, יש צורך ללמוד אילו תת-סוגי עור קיימים ואת המאפיינים המבדילים של סוג הצבע.

 

ללמוד את הכללים ליצירת סקיצה ראשונית

זהו גם שלב חשוב עבור מאסטרים מקצועיים של איפור קבוע. ביצוע זהיר של סקיצה ראשונית חשוב מאוד, זה לא מספיק להיות  רק עם טעם טוב  – זה טומן בחובו יצירת דפוס א-סימטרי, במיוחד באזור הגבות והשפתיים. אז את צריכה ללמוד גם את זה. על ידי הדגשת התכונות הטבעיות של הפנים ואי תיקון האסימטריה, המאסטר ידגיש רק את מה שצריך לתקן. לסימטריה מלאה, יש ללמוד שבעה כללי מדידה. הודות להם, הגבות סימטריות למילימטר. נוצרת גם סקיצה של השפתיים.

בואו נסכם את מה שמאסטר טוב לאיפור קבוע צריך לדעת ולהיות מסוגלת לעשות:

 – הפעל את המכונה בבטחה

 – לדעת את הניואנסים של הצבע ולהבין איזה גוון ייתן ערבוב פיגמנטים מסוימים

 – להבדיל בין סוגי העור ולהבין איך הם משפיעים על הפיגמנט

 – לבחור את הצורה והצבע של הפיגמנט תוך התחשבות בצורת פני הלקוח

 – צייר סקיצות חלקות.

והנה העצה שלנו אליך. לאחר סיום הקורס, המסע שלך כמסטר לאיפור קבועה מקצועית רק מתחיל. חשוב לתרגל את הכישורים שלך, להתפתח ולא לעצור שם. תתחילי לקדם את השירותים שלך על ידי פרסום ברשתות חברותיות, נסחו נכון את הצעת השירות שלך, תתקשרי עם לקוחות ותבקשי לספר עליך, תוכלי להציג את עצמך כמאסטר והשירותים שלך – זהו בסיס חשוב להצלחה בתחילת הדרך של הקריירה שלך.

 

עד כמה מבוקש המקצוע של מאסטר איפור קבוע?

תעשיית היופי נמצאת תמיד במגמת עלייה. היא הייתה ותהיה בשיא הפופולריות. איפור קבוע מעניין את רוב הנשים, על היתרונות שהוא נותן. נשים רבות רוצות להיראות יפות ומטופחות, לחסוך זמן באיפור ולהיות בטרנד. אחרי הכל, איפור קבוע היה ונשאר טרנד אופנתי.

בנוסף, מגזר השירותים הזה תמיד מתפתח. טכניקות חדשות, פיגמנטים וציוד חדשים מופיעים מדי שנה. מאסטרים משפרים את כישוריהם, רוכשים מיומנויות וידע חדשים. זה מאפשר לשפר את ההליך, לקבל אפקטים חדשים ותוצאות מצוינות שתמיד ימשכו לקוחות חדשים. בהתבסס על זה, אנו יכולים לומר כי המאסטר של איפור קבוע הוא לא רק מקצוע מעניין ורלוונטי, אלא גם רווחי.

 

רווחיות המקצוע

 בלתי אפשרי להגיד שמהיום הראשון תתחילי להרוויח כסף גדול. לא. כמו כל עבודה, מתן שירות דורש התמדה ועבודה קשה. רק אחרי שתבנית בסיס לקוחות, הפכת למאפרת קבועה בטוחה ומוכשרת, תתחילי להרוויח כסף טוב. הרבה יותר ממה שאת יכולה להרוויח בעבודה כמומחית משרד או כל מומחה יופי אחר. גם הרווחיות של השירות הופכת ליתרון. העלות הנמוכה של ההליך בעלות  די גבוהה  מאפשרת לך להשיג רווח נקי טוב. וזה יהיה מורגש אחרי הלקוח הראשון.