You are currently viewing טעויות להימנע מהן בעת קניות טבעות אירוסין

טעויות להימנע מהן בעת קניות טבעות אירוסין

אז הגיע הזמן לקחת את מעמד היחסים שלך מ"היכרויות" ל"מאורסים". דבר ראשון, מזל טוב! אם אתה מתחיל לחפש את טבעת האירוסין המושלמת, אתה עלול להרגיש המום. תהיו בטוחים, אין צורך לדאוג! אמנם טבעת אירוסין היא רכישה משמעותית, אך הצטיידות בידע הדרוש תעזור לך להרגיש בטוח בבחירת טבעת האירוסין המתאימה למישהו המיוחד שלך. אנחנו כאן כדי לחלוק טעויות שכדאי להימנע מהם כשאתם קונים טבעת אירוסין!

 

אל: דלג על תהליך החינוך

חינוך עצמך על כל הדברים שהיהלומים והגדרות טבעות האירוסין הוא ללא ספק הצעד החשוב ביותר בכל הקשור לקניות טבעת אירוסין. קח זמן לחקור את 4 C של היהלומים: קראט, חיתוך, צבע ובהירות. הנה סקירה קצרה של 4 C:

 

משקל קראט הוא המדידה של משקל היהלום. מדד "קראט" אחד הוא 200 מיליגרם. לאחר מכן ניתן לחלק כל קראט לנקודות, מה שמאפשר מדידות מדויקות עד למאה העשרונית.

חיתוך מתייחס ליכולתו של יהלום להעביר אור. ציון חיתוך יהלום הוא עד כמה היבטים של יהלום מתקשרים עם האור.

הערכת צבע של יהלום מבוססת על היעדר צבע. סולם הצבעים מתחיל ב- D, כלומר חסר צבע, וממשיך עד לאות Z, עם נוכחות גוברת של צבע.

בהירות מהווה תכלילים או פגמים שהתרחשו כאשר נוצר יהלום בטבע. סולם הבהירות של היהלום מתחיל ללא רבב והולך עד לכלול.

אל תעשו: נחשו את גודל הטבעת

חשוב שיהיה לך מושג לגבי גודל הטבעת של הזולת המשמעותי שלך מכמה סיבות. ראשית, זה מאפשר לך להימנע מצורך לשנות את גודל הטבעת לאחר ההצעה. אם אתה מנסה לשמור את זה בסוד שאתה קונה טבעת אירוסין, קח בדיסקרטיות את אחת הטבעות שלה לצורף כדי שיהיה גודל. משפחה וחברים קרובים עשויים גם הם לתת לך תובנה לגבי גודל הטבעת. אם אתם קונים טבעות אירוסין ביחד, תוכלו להיכנס למיקום דיימונד ישיר הקרוב אליכם, ומומחה ליהלומים יכול לקבל במהירות מידות טבעות.

 

אל תעשו: קנו לבד

קניות טבעות אירוסין יכולות להיות חוויה מלחיצה, אבל אתה לא צריך ללכת על זה לבד. שקול להביא חבר או קרוב משפחה שיעזור לך בתהליך. זה יקל על דעתך לקבל חוות דעת שנייה ממישהו שאתה אוהב!

 

אל: התעלם מקניות מקוונות

אל תרגיש כאילו אתה צריך ללכת לחנות כדי למצוא את טבעת האירוסין המושלמת! הקניות המקוונות עברו קפיצות מדרגה לאורך השנים. כעת, תוכלו לקבל מומחה ליהלומים בהישג ידכם, תמונות מוצר מדהימות, כלים חינוכיים ועוד! כל הדברים הללו מבטיחים לכם חווית קנייה של חמישה כוכבים מנוחות הבית שלכם.

 

כשאתה קונה באינטרנט טבעת אירוסין, אל תשכח לבדוק את האחריות והערבות של התכשיטן. רבים מציעים משלוח חינם, אחריות לכל החיים ומדיניות החזר מעולה כדי להבטיח שאתה מרוצה ב 100%.

 

אל תעשו: תשכחו לרכוש ביטוח

ברגע שאתה מציע חשוב לרכוש ביטוח תכשיטים. מה זה אומר בדיוק? ביטוח תכשיטים מגן על טבעות אירוסין ותכשיטים משובחים אחרים מפני סיכונים, כולל אירועים כמו אובדן, גניבה, נזק ועוד.