You are currently viewing השדיים שלי בגדלים שונים – איך אני מוצאת את החזייה המתאימה?

השדיים שלי בגדלים שונים – איך אני מוצאת את החזייה המתאימה?

זה נורמלי לחלוטין שיש לך שדיים בגודל שונה. בדרך כלל, המצב הנפוץ הוא שיש הבדל של לפחות מידת קאפ אחת בין השד השמאלי לשד הימני. אז מה כדאי לך לקחת בחשבון כשאת מנסה לבחור מידת חזייה?

 

בדיוק כמו בשני חצאי הפנים שלך, גם שדייך אינם סימטריים לחלוטין. העובדה שהם שונים בצורתם או בגודלם אינה סיבה לחוש בושה. זה נורמלי לחלוטין. קחי בחשבון שהשדיים שלך הם כמו אחים: הם חולקים גנים אבל לא בהכרח נראים אותו הדבר.

 

אל תתקבעי על מספר כשאת בודקת את הגודל באמצעות סרט המדידה אם יש הבדל גדול מאוד בין השדיים שלך. המדידה סביב החזה היא רק אינדיקציה שכן היא הממוצע של שני השדיים. במקום זה, נסי חזיות כמו גם דגמים שונים. כלל אצבע הוא לבחור קאפ שמתאים לשד הגדול יותר, שכן הוא יזדקק לתמיכה הטובה ביותר.

קאפ מרופד

אם יש הבדל גדול בין השדיים שלך, חזייה עם קאפ מרופד היא בחירה מצוינת. הקאפ עמיד לצורה השד, כלומר הוא שומר על אותה צורה בין אם את לובשת את החזייה ובין אם היא תלויה בארון הבגדים. לא תוכלי לראות שהחזה הקטן יותר לא ממלא לגמרי את הקאפ, והחזייה עושה רושם שהשדיים סימטריים. קאפ מרופד הוא מושלם לנשים שלא רוצות שייראו את ההבדל בין השדיים. הריפוד גם מונע מהקאפ להתקמט.

 

נקודה למחשבה: קאפ מרופד הוא תמיד יציב, אז בחרי בזה שמתאים לשד הגדול יותר שלך ולא צובט את רקמת השד.

קאפ אלסטי

חזייה עם קאפ תחתון מוצק וקאפ עליון אלסטי היא פתרון טוב נוסף לשדיים אסימטריים מפני שהיא מעניקה לך תמיכה וגמישות במידות. הקאפ המוצק מתחת מספק תמיכה והרמה, בעוד שהחומר האלסטי בקאפ העליון גמיש ומתאים את עצמו לשד הגדול יותר.

 

נקודה למחשבה: אל תבחרי בקאפ כל כך קטן שהחזה הגדול יותר נשפך ממנו החוצה.

כריות חזייה

אם יש הבדל גדול מאוד במידות בין השדיים, יש תוספות שניתן לשים בקאפ החזייה כדי למלא את החלל הריק. כך החזייה גם מספקת תמיכה טובה יותר לשד הקטן. בחלק מדגמי החזיות יש כיסים בקאפ עם תוספות נשלפות בצורת כריות בד קטנות ושטוחות הניתנות להסרה.

ממה כדאי לך להימנע

עדיף לך להימנע מלבישת חזייה עם קאפ לא מרופד בחומר מוצק. חומר מוצק אינו גמיש ואינו מסתגל לחזה. במקום זה, הוא יכול ליצור קמטים על השד הקטן יותר. הקמטים נראים בדרך כלל גם בבירור דרך הבגדים.

 

דבר אחד שכדאי לזכור הוא שלא כל כללי האצבע עובדים עבור כל הנשים, שכן כל גוף שונה וייחודי בפני עצמו, לכן נסי חזיות עד שתמצאי פתרון טוב שיתאים לצרכים הספציפיים שלך.

 

ניתן להתרשם מהמגוון של מותג sloggi.