You are currently viewing פיליפ ריברס נכנס לסוכנות חינמית, ומסיים קריירה בת 16 שנים עם הצ'ארג'רס

פיליפ ריברס נכנס לסוכנות חינמית, ומסיים קריירה בת 16 שנים עם הצ'ארג'רס

פיליפ ריברס סיים את אחת ממערכות היחסים המתמשכות ב-NFL המודרני והודיע ​​כי יעזוב את הלוס אנג'לס צ'ארג'רס אחרי 16 שנה.

 

בהצהרה משותפת עם הקבוצה ביום שני, השחקן בן ה-38 אישר שהוא ייכנס לסוכנות בחינם בעונה זו. הוא השתלב בקבוצה מאז שהצטרף אליה בשנת 2004, כשהיא עוד היתה בסן דייגו.

 

"חברנו מחדש לפיליפ ונציגיו כדי לבדוק איך היה לו ב-2019, להעריך את היעדים העתידיים שלנו, להעריך את המצב הנוכחי של הסגל ולראות אם יש דרך הגיונית לשני הצדדים להמשיך קדימה, "אמר מנכ"ל הצ'ארג'רס, טום טלסקו. "כשדיברנו על תרחישים שונים, התברר שעדיף שפיליפ והצ'ארג'רס יסיימו את הפרק הזה שהיה באמת ריצה ראויה לציון."

 

ריברס מחזיק כמעט בכל שיא קוורטרבק משמעותי בתולדות הצ'ארג'רס עם 397 טאצ'דאונים במהלך תקופתו בקבוצה. עם זאת, העונה האחרונה שלו הייתה מאכזבת כאשר הקבוצה סיימה אחרונה ב-AFC West.

 

"מעולם לא קיבלתי את ההזדמנות להוביל את הקבוצה הזו למגרש במשך 235 משחקים כמובנת מאליו," אמר ריברס. "היו לנו הרבה רגעים גדולים, שהתחלנו אותם בסן דייגו וסיימנו בלוס אנג'לס. אני לא מאחל לחברי לקבוצה ולמאמני דבר מלבד להתקדם בצורה הטובה ביותר. אני לא בטוח מה צופן העתיד, אבל המשפחה שלי ואני מצפים לראות מה אלוהים מתכנן לנו בהמשך."

 

ריברס זכה להערכה על עוצמתו ודיוקו בתקופתו עם הצ'ארג'רס, שבמהלכה הוא נקרא ל-Pro-Bowl שמונה פעמים, אך לא הצליח להוביל אותם לסופרבול. בחודש האחרון הוא העביר את משפחתו לפלורידה, והגביר את הספקולציות שהוא יכול להצטרף לדולפינס במיאמי או לטמפה ביי בוקאנירס. גם הקבוצות אינדיאנפוליס קולטס וקרוליינה פנתרס נראות כמו יעדים אפשריים.

 

קוורטרבקים אחרים שיכולים להפוך לסוכנים חופשיים מחוץ לעונה זו כוללים את דרו בריס, טום בריידי, ג'אמיס ווינסטון וטדי ברידג'ווטר. מחליפים אפשריים לריברס בצ'ארג'רס כוללים את קאם ניוטון ובריידי, שיחזור למדינת מולדתו קליפורניה.

כתיבת תגובה