You are currently viewing חשיבותם של לוח תכנון מוצק לפני ההפקה

חשיבותם של לוח תכנון מוצק לפני ההפקה

זה יכול להיות מבלבל להבין מדוע אלה נחוצים, מלכתחילה, בהתחשב בכך שהם דורשים זמן ומאמץ לעשות, אבל הם למעשה חלק מהותי מאוד בשיווק הווידיאו.

 

לוחות סיפור הם תיאורים גרפיים חזותיים של איך יראו תמונות שונות כשמספרים את הסיפור שהווידיאו שואף לתקשר. זה יכול לכלול תקריב תקריב (CU), תמונות ארוכות (LS) ומסגרות אחרות שיעזרו לצוות – ואתה – לראות איך תיראה התוצאה הסופית.

 

אבל מדוע בדיוק לוחות סיפור הם כל כך חשובים לסרטוני תדמית וחברות?

 

נעבור על כמה מהיתרונות שיש להם:

 

ארגן טוב יותר את המחשבות והרעיונות שלך

ארגון הוא סוד ההצלחה, לא משנה מה תעשה. זהו חלק חשוב בתהליך הקדם-הייצור מכיוון ש לוחות סיפורים הופכים את המסע לעבר המוצר הסופי שלך.

 

הם לא רק עוזרים לבמאים ומפיקים, אלא שאתה, בעל המותג או הנציג, גם אתה יכול לראות מה אתה מקבל. להבין את שטף האירועים, את הסיפור שמושמע ולבצע שינויים בהתאם. הם גם יידעו אותך עד כמה הרעיונות שלך ריאלי וריאליים.

 

דמיין מה אתה משלם

לא רק שאתה מתחיל לתכנן ולארגן, אלא שאתה גם רואה לדמיין דברים כפי שהם יהיו. לוח התכנון ייתן לכם טעימה מהתוצאה הסופית ויאפשר לכם לדמיין את חזונו של הבמאי, כמו גם את התוכניות שלהם וכיצד המושגים שלכם מתמזגים עם שלהם.

 

זהו תהליך שיתופי שמשתפר עם התקשורת והגמישות. כולם באים על סיפונה לפני שהפרויקט ממשיך, מה שמוביל לסיפוק רב יותר.

 

ניתן לטפל בבעיות שניתנות למניעה לפני הייצור

האם יש משהו שיעכב את תהליך הייצור? לוח התכנון שלכם יעזור לגהוץ רבות מהבעיות הללו, כולל שחקנים, צופי מיקום, דרישות תאורה ובעיות לוגיסטיות, תקציביות ורעיוניות אחרות שעלולות להתעורר בהמשך. הידיעה מה בדיוק לעשות, מה התוכנית ואיך אתה מתמודד עם זה תקל על התכנון מראש ותמזער או תיפטר לחלוטין מנושאים מיותרים וניתוקים.

 

חסוך זמן, כסף ומאמץ

ככל שהכל ברור יותר, כך תהליך הייצור בפועל יהיה קל ומהיר יותר, וכאשר הזמן הוא כסף, אתם נמנעים מלהוציא סכומי עודף בגלל עיכובים וקליעים ארוכים. הצילום יהיה מהיר וחלק, כמו גם תהליך העריכה, ומבטיח שסרטוני האנימציה שלכם יגיע אליכם בזמן.

 

האם אתה עדיין מודאג מהחשיבות שלהם לסרטון הארגוני שלך? צלצלו אלינו ונשמח לנקות את העניינים. תוכלו גם לפנות אלינו לשירותי הפקת הווידאו העסקיים שלנו!