You are currently viewing שלוש שאלות שצריך לשאול לפני שאתה קונה מעקות סיפון

שלוש שאלות שצריך לשאול לפני שאתה קונה מעקות סיפון

הוספת מעקות סיפון לביתכם היא אחת ההחלטות החכמות ביותר שתוכלו לקבל בכדי לשפר את הבטיחות ולהגדיל את הערך והרצון של הבית. עם זאת, יש כמה שאלות שעליך לשקול לפני שתשקיע במערכת מעקה חדשה לסיפון …

 

  1. האם אתה רוצה לצבוע?

מעקות מסוימים מטופלים במיוחד ב- UV כמו QuickRails בהם לעולם אינך צריך לצבוע (והם ממליצים כנגד זה) – לא משנה מה מזג האוויר. אפילו חורפים גסים או קיץ חם לא ישפיעו על הסיום. עם זאת, אנשים רבים אוהבים לצבוע את המעקה שלהם כך שהם יכולים לבחור את הצבע ואת הגימור. קח בחשבון את סוג המעקה שאתה רוצה. אלה שמטופלים (כמו אלומיניום וויניל) ללא מגע, ללא מגע – אך יתכן שיש לך רק כמה צבעים וסגנונות שבהם אתה יכול לבחור לעומת מעקה עץ מסורתי יותר.

 

  1. האם אתה מסוגל להתמודד עם האחזקה?

כאמור – אחזקת המעקות שלך חשובה ותלויה בסוג המעקה שתבחר. במקרים מסוימים יכולות להיות אחזקה ניכרת כמו נגיעות צבע חודשיות והחלפת חלקים פה ושם (במיוחד אם יש לך מעקות עץ שכן ריקבון עץ נפוץ, לא משנה כמה אתה מקפיד וסוג הצבע שתבחר). יש חברות המציעות מעקות שזקוקים למעט מאוד עבודה (אולי פשוט אחיזה או מטלית לחה). וודא שאתה יודע למה אתה מסתדר לפני שאתה רוכש את מעקות הסיפון וכמה מאמץ אתה רוצה להשקיע בשימור המסילות שלך. מרבית ספקי מעקות הסיפון מציעים מידע על האחזקה (בינונית עד גבוהה) והם ימליצו (בהתבסס על האזור בו אתם גרים – גשמים מול מדבר לעומת עיר גדולה) על אילו סוגים של מסילה לבחור לכמות העבודה הנמוכה ביותר.

 

  1. האם חשבת על בטיחות?

שערי אלומיניום לא רק נראים אטרקטיביים הם יכולים להוסיף גם מאפיין בטיחות לסיפונים שלך. אם יש לך סיפון מורם, למשל, מעקות עם פתחים קטנים יותר או אפילו זכוכית עשויים להיות בטוחים יותר. ודא כי כל מערכת מעקות סיפון שתרכוש תואמת הן לקוד המגורים הבינלאומי והן לקוד הבנייה הבינלאומי, כמו גם אחריות לכל החיים. אנו מציעים מדריך להתקנת מעקות כבלים לנוחיותכם.