You are currently viewing סוגי קופונים

סוגי קופונים

בימינו ישנן אפשרויות רבות ושונות בכל הנוגע לחיסכון בכסף. אבל רובם מגיעים בצורה של מודעות נייר או קודים דיגיטליים. אז מה ההבדל?

 

נייר: רוב החנויות עדיין שומרות על תעשיית הדפוס בחיים ובבריאות. היכנס דרך הדלתות הכפולות האלה וכנראה תראה דוכן עם החיסכון הטוב ביותר בשבוע בדברים כמו בננות ואבקת בוטנים.

 

קופונים דיגיטליים: השימוש בקופונים דיגיטליים כמו קוד קופון לאייבורי הולך יד ביד עם קניות באינטרנט. בין אם אתם עומדים בחנות לבנים ומחפשים באינטרנט אחר הנחות (כדי לסרוק במרשם) או נרשמים לניוזלטר של חנות לקבלת הנחה נחשקת של 20%, אלה הופכים לדרכים פופולריות יותר ויותר לחסוך .

 

אפליקציות לחיסכון בכסף: אם אתה קונה תכוף, כנראה הופצצת באפשרות שלך להוריד את האפליקציה של החנות המקומית שלך. לא זו בלבד שהיא מספקת להם נדל"ן מעולה במכשיר הנייד שלך, אלא גם נותן לך דרך לאסוף ארנק מקוון של הנחות שבועיות. מתלבטים באילו חנויות יש אפליקציה? פשוט שם את זה וכנראה שיש להם אחד.

 

האם קופונים שווים את זה?

הנה העסקה: קופונים שווים רק את מה שחוסכים, את הזמן שביליתם בחיפוש אחר מבצעים, ואת הערך שאתה מציב לפריט שרכשת.

 

האם קופונים חוסכים לך כסף?

קופונים הם סוג של פרסום שבחנויות משתמשים בו כדי לפתות אותך לבזבז כסף על משהו שאולי היית צריך או לא.

 

על ידי מתן תחושה של דחיפות (המכירה כמעט הסתיימה) או שמציגים את המכירה שלהם כגדולה ביותר בשנה (נותנים לך מקרה רע מאוד של FOMO – פחד להחמיץ), הם יודעים שזה רק עניין של זמן עד שתבזבז את המזומנים שהרווחת קשה על אותם "חובה".

 

נראה כמו תרחיש win-win, נכון? אתה יוצא משם עם זוג נעליים חדשות והרגשה נעימה שאפילו חסכת כסף.

 

אבל השאלה היא: האם באמת חסכת כסף? התשובה באמת תלויה אם באמת הייתם צריכים את מה שרכשתם. שם נכנס התקציב שלך! אם תקצבת 250 דולר למצרכים אך הוצאת מחצית מכך על סט חדש של סירים ומחבתות – היה לך קופון – האם באמת חסכת כסף?

 

האם קופונים גורמים לך להוציא יותר כסף?

זה תלוי. באמצעות קופונים קיצוניים, אנשים יכולים להשקיע שעות על גבי שעות בניסיון למצוא את הקופונים הטובים ביותר והעסקאות הטובות ביותר ולצאת מהחנות עם 10 ליטרים של חומר ניקוי כביסה בשבריר מהמחיר המקורי. אבל השאלה היא. . . מדוע מלכתחילה אתה צריך חומר ניקוי כה רב?

 

יכול להיות ש"חסכת "כסף על הנייר, אבל אם אתה לא משתמש במוצרים שאתה מאגר, אז אתה באמת פשוט מבזבז כסף. אבל אם אתה מוצא קופונים לפריטים שאתה באמת הולך להשתמש בהם? מזל טוב – לזה אתה קורא לחסוך כסף ולזכות – בו זמנית!

 

למעשה, יותר מכל אחד מכל שלושה מיליונרים בעלי שווי נקי משתמשים בתלושים כל הזמן! 1 מתברר כי מיליונרים אינם מעל לחסוך כסף. (נשמע כאילו זה אולי מה שעזר להם להגיע למעמד הזה מלכתחילה).

 

אנחנו מקבלים את זה – כולם אוהבים את ההרגשה של עסקה טובה. אך עליכם להחליט אם שווה את הזמן, הכסף והאנרגיה שנדרשים בכדי להשיג את המחירים הטובים ביותר שם.

 

בשורה התחתונה? אין שום דבר רע בקופונים, במיוחד אם אתה מנסה לחסוך כסף בקופה. אבל רק תוודא שלא פותחים אותך לבזבז כסף על משהו שלא תשתמש בו. . . רק בשביל הריגוש שבחיסכון.

 

לכן כל כך חשוב להגיע לתקציב (ולעמוד בו). הכינו תוכנית עבור הכסף שלכם בתחילת החודש – על הנייר ובכוונה. זכור: שמירה על תקציב היא באמת הדרך היחידה לחסוך הכי הרבה כסף ולקבל את העסקה הטובה ביותר עבורך ועבור משפחתך. 

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר https://nau.co.il/