You are currently viewing ארנק RFID מיני דק במיוחד לגברים

ארנק RFID מיני דק במיוחד לגברים

כשאתה צריך לעבור ממקום אחד למשנהו, הדבר האחרון שאתה רוצה להיות מודאג ממנו הוא ארנק מגושם מדי. אל תתן לחוסר הזמינות לכאורה של ארנקים דקים יותר לגרום לך לרכוש ארנקים עבים שאינם עונים על הצרכים שלך. אנו מבינים שכולם שונים. יש אנשים שמעדיפים לשאת אוסף גדול של דברים חיוניים כאשר הם עוזבים את ביתם, בעוד שאחרים מעדיפים לשאת רק את תעודת הזהות שלהם, קצת מזומן וכרטיס אשראי אחד או שניים. לא משנה איפה אתה נופל בספקטרום הזה (מכיוון שהוא גם לא שחור ולבן עבור רוב האנשים!), אנו מבטיחים שאצלנו תוכל למצוא בדיוק את מה שאתה צריך.

ארנק RFID מיני דק במיוחד לגברים

אנחנו ידועים בארנקים הדקים במיוחד שלנו, אך כעת אנו מציעים בגאווה גם ארנק מיני דק במיוחד! ארנק זה תוכנן להחליק בקלות לכיסים הקדמיים מבלי להשאיר בליטה מכוערת. הוא עשוי מעור אמיתי עם גימור בעבודת יד, כך שאתה יכול להיות בטוח שארנק הכרטיסים הזה יחזיק מעמד לאורך שנים רבות. עם החומרים הטובים ביותר והעבודה המדויקת ביותר, העיצוב מבטיח שתוכלו לגשת לכל מה שתצטרכו מהארנק במינימום מאמץ. ארנק זה מכיל ארבעה כרטיסי אשראי, תעודת זהות וכסף מזומן – והכל בפורמט דק במיוחד שהלקוחות שלנו אוהבים.

 

לדוגמה, דן, שרכש את הארנק הזה, השאיר את הביקורת הבאה: "אחרי שקניתי והחזרתי כמה ארנקי מיני, ארנקי כרטיסים וכו', סוף סוף מצאתי אחד שאני אוהב. הרוחב, כמות הכיסים והכרטיסים שהוא מחזיק הם מושלמים." הביקורות מדברות בעד עצמן!

 

מאפייני הארנק:

 

טכנולוגיית RFID

דק מאוד

זיהוי חיצוני לגישה נוחה

עור איטלקי אמיתי בגימור עבודת יד

4 חריצי כרטיס אשראי עם גישה מהירה

פתיחת מרכז במזומן

כיס בצד הקדמי ללא בליטה

צבעים: שחור וויסקי

הגנת RFID

למרבה הצער, גניבה היא עדיין בעיה בעולמנו. נוכלים הסתגלו לסביבתם וכעת החלו להשתמש בטכנולוגיה כדי לגשת למידע של כרטיסי אשראי ולנתונים אישיים אחרים דרך הארנקים שלנו – מבלי לקחת או לגעת בארנק הפיזי בכלל. לכן תכננו ארנקים מיוחדים לחסימת RFID. הציפוי הפנימי של כל מוצרי ה-RFID שלנו מכיל חומר מיוחד שיכול למנוע מסורקים להגיע למידע שלך. תרגיש בטוח כשאתה יוצא לדרך וסמוך על הארנק העמיד שלנו שיכול גם להגן על הנתונים שלך.

קנה היום!

כשמדובר בארנקים איכותיים שיחזיקו מעמד לאורך שנים, אין מותג טוב יותר מאשר המותג שלנו. אנו מבטיחים שכל אחד מהארנקים שלנו מיוצר תוך הקפדה יתרה על הפרטים הקטנים. המשמעות היא שארנק העור שלך הוא איכותי, תפור בקפידה ונמדד כדי להתאים לצרכים שלך. לרכישת הארנקים הטובים ביותר בשוק, צור איתנו קשר עוד היום. אנו מציעים בגאווה מבחר רחב לגברים ולנשים כאחד, אז מצא אחד עבורך ואחד אחר כמתנה לאישה שאתה אוהב!