You are currently viewing דרכים להימנע מאינפלציה באורח החיים – להוציא פחות כשמרוויחים יותר

דרכים להימנע מאינפלציה באורח החיים – להוציא פחות כשמרוויחים יותר

  1. השקיעו מחדש את ההכנסה הפסיבית

השקעות רבות מייצרות הכנסה פסיבית, מה שמוסיף את ההכנסה הפעילה שלך ומגדיל את ההכנסה למשק הבית. אבל זה יוצר פיתוי להוציא אותו.

 

הימנע מהפיתוי הזה.

 

במקום זאת, השקעי מחדש את ההכנסה הפסיבית שלך בחזרה להשקעות נוספות. עם מניות שמשלמות דיבידנד, אתה יכול לעשות זאת באופן אוטומטי באמצעות תוכניות להשקעה מחדש של דיבידנדים. 

 

השקעות אחרות דורשות קצת יותר מאמץ מצידך. לדוגמה, אם אתה הבעלים של נכסים להשכרה, עליך להפריש את תזרים המזומנים להשכרה בחשבון חיסכון כדי להקצות את התשלום על הנכס הבא שלך.

 

על ידי השקעה מחודשת של התשואות שלך, אתה מנצל את כוח ההרכבה, כוח שיכול להגדיל את העושר שלך באופן אקספוננציאלי אם אתה נותן לו אפילו כמה שנים לבנות על עצמו.

 

  1. התרועע עם אנשים בעלי דעות דומות

הדחף להמשיך בקשר עם הג'ונס ולחוש קנאה בכסף הוא פשוט טבע האדם. מכיוון שאתה רוצה להוכיח שאתה יכול להרשות לעצמך את אותם דברים כמו החברים שלך, אתה מוציא יותר ממה שאתה רוצה, במיוחד כשאתה מקבל חבטה בשכר.

 

בדיוק בגלל זה משתלם לבלות עם חברים בעלי אורח חיים ותקציבים דומים לך.

 

שקול ערב עם חברים. החברים שלך בזול בדרך כלל הולכים למסעדה יקרה, מזמינים משקאות יקרים, ואז מגישים בר קוקטיילים או מועדון יוקרתי אחרי ארוחת הערב. החברים שלך שחיים בצורה צנועה יותר מעדיפים ארוחת ערב תוצרת בית ומשקאות סביב מדורה על החוף או בבית של מישהו. זה יכול להיות חסכון של מאה דולר או יותר ללילה אחד של חברויות.

 

כך גם במכוניות, בתים ורכוש אחר. צפה להרגיש לחץ לעקוב אחר הרגלי אורח החיים של החברים שלך, טובים או רעים. תלוי עם אילו חברים אתה מסתובב, זה יכול להיות הוצאה מוגזמת על דיור ותחבורה או לאשר מחדש את המחויבות שלך לאורח חיים חסכני יותר וחסכון גבוה.

 

לטפח חברויות עם אנשים בעלי דעות דומות החולקים את המטרות הפיננסיות שלך. לבלות עם אנשים שלא אכפת להם לנהוג ברכב מדגם מבוגר או לחיות במיקוד פחות יוקרתי כדי להשיג את חייהם האידיאליים מוקדם יותר. לבלות עם אנשים שלא מתביישים להשתמש בקופונים לאתרים כמו KSP.

 

  1. שאף ל"עושר מוסתר"

אם אי פעם הייתה מגיפה פיננסית בארצות הברית, זו האובססיה לסחורות חומריות כאמצעי להוכיח את העושר וההצלחה שלנו. אנחנו רוצים שהשכנים והחברים שלנו יראו את ההצלחה שלנו, ולכן אנו משתמשים ברכוש יקר כדי להתהדר בה.

 

אבל אנו חיים גם במדינה שבה מוצרי יוקרה אינם מוגבלים לעשירים. כמעט כל אחד יכול לקבל את האשראי הדרוש לרכישת סחורות יקרות כמו מכוניות, בתים וסירות מבלי שיהיה לו כסף לשלם עבורן. בסופו של דבר, אתה מוצא את עצמך לעתים קרובות מתחרה עם מישהו במדרגת מס אחרת לגמרי.

 

תפסיק למדוד את ההצלחה שלך בחיים עם מוצרים חומריים – שלך ושל שכניך. המדדים האמיתיים להצלחה הם בריאות, אהבה, חברים, משפחה וחוויות. אתה לא צריך להוכיח שום דבר לאף אחד.

 

הפרדוקס של העושר הוא שככל שאתה מוציא יותר על מלכודות העושר, כך אתה בעצם בונה פחות עושר. בתים מפוארים, מכוניות ובגדים עשויים לגרום לך להיראות ולהרגיש עשירים, אבל הם גוזלים דולרים יקרים מהעושר האמיתי שלך: ההשקעות שלך. זו הסיבה שמומחים פיננסיים מעודדים "עושר מוסתר" במקום להוציא כמה שאפשר מבחינה טכנית.

 

למרבה האירוניה, על ידי בניית עושר אמיתי מהר יותר והתמקדות יותר בחוויות, אלה שעדיין חיים משכורת למשכורת יקנאו בך כשהם יראו כמה מהר תוכל להשיג את איכות החיים שאתה רוצה. אתה תעשה דברים כמו לפרוש מוקדם, לטייל או לשלוח את ילדיך לקולג' ללא חובות בזמן שהם עדיין משלמים חובות לשנותיהם המאוחרות יותר, חרטה גדולה של אמריקאים מבוגרים רבים.

 

מאמר זה נכתב על ידי https://promocode1.com/