You are currently viewing מדוע המייסד הזה מצא השראה בשרשרת

מדוע המייסד הזה מצא השראה בשרשרת

זה מזכיר לרבקה לאקוטור מ-Evolved by Nature את אמה – ועוזר לה תמיד לעשות כמיטב יכולתה.

 

אמי, גייל, נפטרה לאחר מחלה קצרה בשנת 2005. הייתי חודש לפני סיום תואר שלישי בהנדסה ביו-רפואית מאוניברסיטת טאפטס. אבי יצר מתנה אישית עבורי ועבור אחיותיי: שרשראות שעליהן חרוטה מקדימה טביעת האצבע של אמנו יחד עם תאריך הלידה שלה ובגב מופיע תאריך פטירתה. הן ישמשו תזכורת לכך שאמא שלנו תמיד איתנו.

 

במהלך השנים, הגעתי למצב שאני נשענת על השרשרת הזו – באופן אישי ומקצועי.

 

פחות משלוש שנים לאחר מות אמי, בשנת 2008, אובחנתי כחולה בסרטן השחלות בגיל 27 בלבד. עברתי בדיקות גנטיות כדי לגלות מדוע זה עלול לקרות למישהי כל כך צעירה, אך לא היו קישורים ותשובות. ענדתי את השרשרת של אמי כל יום בניתוחים, בכימותרפיה ובסופו של דבר גם בהחלמה. בימים הקשים ביותר, החזקתי אותה ביד – נגעתי בטביעת האגודל שלה וראיתי בדמיוני את עצמי מחזיקה את ידה שוב.

 

האבחנה שלי השפיעה על דרכי המקצועית והעניקה לי השראה לגיבוש של Evolution By Nature, חברת כימיה ירוקה המסייעת למותגים ליצור מוצרים נקיים יותר בעלי ביצועים טובים יותר. גיליתי שלהתחיל ולפתח עסק זה לא קל. לאורך כל החגיגות והאתגרים שעמדו בפנינו, תמיד ידעתי שאמא שלי איתי. והשרשרת שימשה תזכורת מתמדת.

 

במהלך המסע הזה, למדתי שחשוב שלכל יזם יהיה משהו שמעודד ומעורר אותו. אנו זקוקים למקור תמיכה ותזכורת מדוע אנו עושים את מה שאנחנו עושים. כך אני משתמשת בשרשרת של אמי. כשאני לא עונדת אותה, היא תלויה על הקיר ליד המיטה שלי. זה אחד הדברים הראשונים שאני רואה כשאני מתעוררת, וזה דוחף אותי לעשות את מה שלדעתי יגרום לאמא שלי להיות גאה בי – בחיים ובעסק – ולהפוך את העולם למקום טוב יותר.

כתיבת תגובה