You are currently viewing רעיונות לשיפוץ מטבחים

רעיונות לשיפוץ מטבחים

היו יצירתיים עם תאורה חדשה

אחת הדרכים המבריקות ביותר לשלב נוחות עם יופי לשיפוץ מטבח היא להיות יצירתיים (וחכמים!) עם אורות המטבח שלך. זהו אחד הטריקים המשתלמים ביותר בכל הנוגע לרעיונות לשיפוץ מטבחים. ניתן להשיג את האפקט הרצוי על ידי ערבוב והתאמה של גופים שונים בנקודות שונות במטבח. תלוי אם אתם מחפשים תאורה בסביבה או תאורת משימות, תוכלו לתכנן את הפריסה והתקציב. ישנם אינספור רעיונות לתאורת מטבח.

 

בחירת דלתות ארונות חדשות

התחדשות ושיפוץ מטבח יכול להיות עניין מסובך: לא רק שעליכם להחליט מה עליכם לשנות, אלא גם להחליט היכן להוציא את כספכם בצורה הטובה ביותר. ודולר לדולר, דלתות ארונות חדשות הן אחת ההשקעות הטובות ביותר. הסיבות פשוטות: כל יום דלתות הארונות שלך נפתחות מספר פעמים ולאורך תקופה, הן סובלות מבלאי. גם אם הדלתות אולי לא 'נראות' ישנות, הצירים, למשל, נוטים להשתחרר.

 

הסיבה החשובה היחידה שבגללה כדאי לכם לבחור דלתות ארונות חדשות מכיוון שאם אתם רוצים לשמור על עלויות נמוכות, תוכלו תמיד לשקול לקנות דלתות מוכנות לשימוש אשר קיימות בצבעים, בחומר ובמרקם שונים. לנוחות השימוש ותחזוקה נמוכה, תמיד תוכלו לשקול דיקט / MDF. עם זאת, אם אתה יכול להרשות לעצמך להוציא קצת יותר, עץ תקין כמו ארונות עץ דובדבן כהה יהיה אופציה נהדרת. אם אתה מרגיש אקסצנטרי ואקלקטי בעת ובעונה אחת (כל הכבוד, אתה!) אז אתה יכול אפילו לשקול להיפטר מדלתות הארון לחלוטין ובמקום זאת לבחור בעיצוב מדף פתוח. בחירה זו, לעומת זאת, תדרוש ממך לקבל ארונות חדשים המתאימים יותר לעיצובים עם מסגרות פתוחות.

 

עדכון צבע

מגע חדש של צבע, עדכון חומרה (ידיות לדלתות, משיכות ארונות) וכמה מכשירים חדשים הם הדרך הקלה ביותר לעשות זאת. רעיונות לצביעת מטבח יכולים להנחות אתכם לעדכן את המטבח שלכם בצורה חסכונית ביותר.

 

אמנם אנו מקדישים תשומת לב רבה לצבע בו אנו משתמשים בבית, אך לעתים קרובות המטבח נוטה להתעלם. כמו כן, בעוד ששאר חלקי הבית לא יצטרכו לצבוע מחדש בקרוב, קירות המטבח עוברים התעללות רבה. עשן, מים, נפט והתנועה הכללית במטבח יכולים להתחיל להשתקף על קירותיו בקרוב מאוד. כשצובעים מטבח, זכרו שכדאי לשים לב לאופן בו הצבע החדש יצהה עם שאר הבית והאם המרקם שתבחרו יעמוד בשמן ובחום. אלא אם כן אתה מעוניין לבצע ציור משובח ומפורט במיוחד לבית, ביצוע DIY יעשה את זה אפילו יותר משתלם ודרך נהדרת להביא את המשפחה והחברים שלך למעורבות. זה גם מבטיח שיש לך שליטה מלאה על העיצובים אז תהיה יצירתי!

 

למידע נוסף ניתן להיכנס לאתר https://www.amitbachim.co.il/