You are currently viewing איך לנקות את הארון שלך לקראת השנה החדשה?

איך לנקות את הארון שלך לקראת השנה החדשה?

כשהשנה מתקרבת לסיומה, אולי אתה חושב על הדרכים הטובות ביותר לארגן את הבית שלך ואת חייך. בעוד שרבים מאיתנו רואים בתקופה זו של השנה הזדמנות מצוינת לנקות את הארונות שלנו, אנחנו לא תמיד יודעים מהי הדרך האידיאלית לביצוע משימה זו. למרבה המזל, יש כמה טיפים כדי לפשט את התהליך תוך מיקסום שטח האחסון בבית שלך. השתמש בשאלות אלה כדי להחליט מה לשמור, מה לזרוק ומה לתרום לצדקה בזמן שאתה מנקה את הארון שלך לכבוד השנה החדשה.

האם אני לובש את הפריט?

אחת המבחנים הטובים ביותר האם אתה צריך לשמור פריט או לשלוח אותו לאריזה היא האם אתה לובש אותו באופן קבוע. באופן כללי, עדיף לזרוק או לתרום פריטי לבוש שלא לבשתם בשנה האחרונה. בנוסף, כדאי לשקול לפטור את הארון שלך מחפצים מיושנים או כאלה שאינם תואמים את הסגנון האישי שלך; אנחנו מדברים על הסוודר השרוט הזה של סבתא שלך או זוג הג'ינס הזה שלא היה באופנה מאז שנות ה-90.

האם הפריט מתאים?

לכולנו יש עליונית או זוג מכנסיים שאנחנו בטוחים שיתאימו בצורה מושלמת אם נאבד את ה-10 קילו הנוספים. למרבה הצער, עד שהבגד הזה יתאים, אולי אתה אפילו לא אוהב את זה יותר. אמנם זה בסדר לשמור פריט אחד או שניים אהובים ליום בו תגיע למשקל היעד שלך, אבל זו טעות למלא את הארון שלך בבגדים גדולים מדי או קטנים מדי. שמור את המקום היקר הזה עבור חלקים שאתה בטוח תשתמש בו.

האם הוא מוכתם או פגום?

זה לא משנה כמה אתה אוהב פריט לבוש. אם הוא נקרע, מוכתם או פגום בדרך אחרת, כנראה כדאי לשים אותו בערימת האשפה. אחרי הכל, לא סביר שתלבש את הפריטים האלה בפומבי. מצד שני, בגדים לא רצויים שעדיין במצב טוב יכולים להיתרם לחנות יד שניה המקומית שלך או אפילו למכור לחנות משלוחים.

האם זה נוח?

לא כל פריט לבוש בארון שלך הולך להיות רך ונעים כמו זוג ה-PJ האהוב עליך. ובכל זאת, בגדים ונעליים לא נוחים או ממש כואבים כנראה לא כדאי להחזיק בסביבה. בעוד שיצרני נעליים תמיד טוענים שהנעליים שלהם נמתחות עם הזמן, האמת היא שרובנו בסופו של דבר עם חתכים ושלפוחיות בדרך. אם המכנסיים שלך לוחצים את הבטן שלך או שהנעליים שלך צובטות את אצבעות הרגליים, שקלו לזרוק אותם החוצה ולחסוך מקום במערכת הארון שלך לפריטים שיביאו לך שמחה.

 

אנו נלהבים ליצור מערכות ארונות יפות במיוחד המשלבות צורה ותפקוד. בנוסף, אנו שואפים לבנות מקומות אחסון גמישים שיאפשרו לכם לארגן ולסדר את כל החפצים שלכם, מבגדים ועד תכשיטים. זקוק לעזרה במקסום כל סנטימטר של שטח? התקשר עוד היום או צור קשר עם המקצוענים מאתר kloss.