You are currently viewing מקומות ללבוש בגדי ספורט מלבד חדר הכושר

מקומות ללבוש בגדי ספורט מלבד חדר הכושר

מכיוון שנוחות היא תמיד הסגנון הטוב ביותר, לבוש אקטיבי הוא תמיד מראה שניתן לשאת אותו ללא כל היסוס. לבישת מכנסי יוגה למשרד היא כיום טרנד מכיוון שאנשים מעדיפים בריאות ונוחות על פני תלבושות רשמיות. כדי להתמודד עם זה, מותגים גדולים החלו לבצע שינויים במוצרי החתימה שלהם כדי להפוך אותם לגמישים ונוחים יותר, אך עדיין לא יכלו להתחרות במכנסי טרנינג. זהו גל חדש לנורמליזציה של בגדי כושר וביגוד פעיל מחוץ לחדר הכושר. סווטשירטים, מכנסי יוגה, מכנסי אופנוענים חמודים וז'קטים מבודדים נלבשים לחלוטין מבראנץ' ועד דייטים לצהריים, מכללות, אפילו במשרדים.

 

הנה כמה מקומות שבהם תוכל ללבוש את הבגדים הפעילים האהובים עליך מהמלתחה שלך!

1. נסיעה

בין אם זה טיול בכביש, או נסיעות טיסה או רכבת, מכנסי טרנינג וסווטשירטים או ערכות חבלים וקפוצ'ונים אפורים לנשים הם בחירה פופולרית ללבוש במהלך הנסיעה, כמה שיותר נוח, יותר קריר. 10 נקודות עבור הנוחות שהוא מספק לך במסע, יחד עם שמירה על תחושת המסע, למשל, עם גופיות, מכנסי טרנינג נותנים לך אווירה שקטה של ​​מטייל. אתה יכול גם לשלב מכנסי יוגה עם קפוצ'ונים רפויים או מעילי בידוד לדרך. הם יכולים לעבוד עם ההרפתקאות האקראיות שלך בזמן טיול, מכנסי יוגה וקפוצ'ונים יהיו שותפים מצוינים לחקר גבעות אקראי ביניהם.

2. סידורים

אתה לא צריך להתלבש לגמרי בשביל לאסוף כביסה, או לקניות במכולת, זוג הזעות יעשה את זה טוב יותר מכל בגד אחר, וישאיר אותך קריר ונוח. לימים גשומים, אתה יכול לשאת מעילי בידוד עם בד עמיד למים, כדי לשמור על עצמך חם ויבש תוך כדי סידורים. ליום שמש, עליך להעדיף זוג מכנסי יוגה וגופייה צמודה למחצה, המאפשרת לך להתנגד לספיגת זיעה ולספק יכולת נשימה באקלים החם. מכנסיים קצרים עם חולצת טריקו עם שרוולים ארוכים יותר יהיו דרך חמודה לכסות את המטלות שלך במשך היום.

3.מכללה

למרות שחלקם לא ממש מעריכים את הרעיון של מכנסי טרנינג מזדמנים בקולג', מצדיקים את זה במראה "עצלן, רק יצא מהמיטה", לא פעיל מכדי ללמוד, אבל ללבוש ספורט הוא די נפוץ במכללות ובתי ספר. לבוש אקטיבי יוקרתי יכול לספק את אלה עם תלונות גם כן. סווטשירטים הם בחירה די פופולרית עם ג'ינס רחב, ג'ינס ישר, מכנסי יוגה, ז'קטים ועוד כל כך הרבה דברים אחרים. הוספה של נעלי ספורט, מעילי בידוד עם חולצות טי רגילות וג'ינס קרועים יכולה להיות תלבושת קלה מאוד אך לא עצלנית מדי. ניתן להשתתף במפגשי חורף עם קפוצ'ון וחוטי טרנינג, יחד עם נעלי ספורט וז'קט בוקסר. קפוצ'ונים וסניקרס יחדיו יכולים להשתלב עם ג'ינסים ושכבות שונות, ממש כמו חולצות טי מבודדות.

 

מאמר זה נכתב בשיתוף עם https://raven.co.il/.