You are currently viewing האיים עם החופים הטובים ביותר

האיים עם החופים הטובים ביותר

מתכננים חופשת חוף, ותוהים מהם האיים הטובים ביותר לחופים?

 

כדי לעזור לך למצוא את התשובות לשאלה זו, יצרנו רשימה זו של האיים היפים ביותר בעולם. יש כל כך הרבה יעדים נפלאים לבחירה – מאיים אירופיים עם אקלים מתון ועד ארצות מרוחקות ומרוחקות, כמו פולינזיה הצרפתית. וכולם מעולים! בחירת היעד שלך תהיה תלויה במה שאתה רוצה כמו גם בתקציב שלך.

 

אז כל שעליכם לעשות הוא לקבוע את תקציב הנסיעות שלכם ולבחור את המקום הנכון לפי טעמכם והכסף שחסכתם. את המידע ריכזו צוות המומחים של אתר cheaphotelstelaviv:

האיים הטובים ביותר לחופים

מתכננים חופשת חוף?

אבל עדיין לא בחרת יעד?

הנה הרשימה שלנו של כמה מהאיים היפים בעולם.

פאלאוואן, הפיליפינים

Palawan הוא אי בפיליפינים.

 

זהו אחד האיים היפים בעולם. Palawan דורג כ"אי היפה ביותר בעולם" על ידי Conde Nast Traveller ו-Travel + Leisure.

 

Palawan ידועה בעיקר בזכות אל נידו – עירייה ציורית שדורגה כאחד מיעדי החוף היפים בעולם. אל נידו ידועה באווירה הנינוחה ובטבע היפהפה שלה. ממוקם בין צוקי קארסט נישאים ומרשימים של מפרץ באקוויט, אל נידו מתגאה בחופים יפים ובמים צלולים. מה שמטיילים הכי אוהבים באל נידו הוא שיש הרבה חופים מבודדים לא צפופים שבהם אתה יכול לבלות אחר צהריים עצלן הרחק מאנשים. Hidden Beach הוא אחד החופים הציוריים ביותר באי. כך גם חוף Nacpan.

 

אם אתה רוצה לחוות פחות קהל, פנה לסן ויסנטה. חוף הלונג ביץ' של סן ויסנטה הוא החוף הארוך ביותר עם חול לבן בפיליפינים. הוא משתרע לאורך 15 קילומטרים ונחשב לאחד החופים הארוכים ביותר בדרום מזרח אסיה.

 

ישנם שני אתרי מורשת עולמית של אונסק"ו בפאלאוואן:

 

הפארק הלאומי של נהר תת-קרקעי פוארטו-פרינססה – אחד מהנהרות התת-קרקעיים הארוכים בעולם הידוע בקארסטים מאבן הגיר שלו;

פארק הימי של שונית טובאטהה – שונית אטול עשירה בחיים ימיים.

בורקאי, הפיליפינים

בורקאי הוא אי במרכז הפיליפינים.

 

ידוע בזכות אתרי הנופש והחופים המדהימים שלה, בורקאי הוא מקום פופולרי מאוד עבור נופשים. עם שטח של 10 קמ"ר בלבד, בורקאי היא ביתם של יותר מ-15 חופים!

 

החוף האייקוני ביותר של בורקאי, אם לא מכל הפיליפינים, הוא החוף הלבן. חוף החול הלבן הזה, המוקף בעצי דקל, הוא מקום נהדר ליהנות מהשמש ומהים.

 

אם אתם אוהבים לקפוץ על צוקים, אל תחמיצו את האי הקסום. זהו איון קטנטן הממוקם דרומית לבורקאי. ישנן מספר פלטפורמות שניתן לקפוץ מהן, מותקנות בגבהים שונים. אתה יכול להגיע לשם על ידי הצטרפות לטיול יום מבורקאי, או על ידי שכירת סירה.

סרי לנקה

סרי לנקה היא מדינת אי השוכנת מול חופי הודו.

 

זהו יעד חוף פופולרי מאוד באסיה. סצנת הגלישה והאווירה המרגיעה שלו מושכים תיירים מכל רחבי העולם. בהיותו יעד זול, הוא פופולרי מאוד בקרב תרמילאים ומטיילים בתקציב נמוך. זהו גם אחד המקומות הזולים ביותר עבור ציפורי שלג.

 

מהם החופים הטובים ביותר בסרי לנקה? מפרץ ארוגם הוא אחד החופים המפורסמים והיפים ביותר. כמו כן, זהו אחד ממקומות הגלישה הטובים ביותר בארץ, במיוחד למתחילים. Weligama נהדרת גם לגלישה.

 

חוף מיריסה הוא עוד חוף יפהפה בסרי לנקה. הוא ידוע באווירה השקטה והמרגיעה שלו. מיריסה היא גם מקום שקיעה פופולרי מאוד, הנחשב לאחד הטובים בארץ.

נוסה פנידה, אינדונזיה

Nusa Penida הוא אי קטן מדרום מזרח לבאלי.

 

זהו אי מרהיב שבהחלט שווה ביקור אם אתם נוסעים לבאלי.

 

נוסה פנידה היא ביתם של חופים יפים במיוחד המגובים בצוקים מרשימים, אבל רבים מהם לא ממש מתאימים לשחייה בגלל גלים וזרמים חזקים. היפים ביותר ולכן הפופולריים ביותר הם חוף קלינגקינג, חוף דיימונד וחוף שבור.

 

אם אתם רוצים לצלול עם ה-Mola Mola (דג השמש) הענק, בואו לנוסה פנידה בין יולי לאוקטובר. דרך אגב, מולה מולה הוא הדג הגרמי הכבד בעולם!

 

במידה ואתם מזמינים מלון דרך בוקינג, לחצו כאן וגלו את הקופונים.