10 דרכים להיראות סקסית בביקיני שלך

בחורות חוף, מובן מאליו שהמפתח להיראות כמו כוכב על בביקיני הסקסי שלכם הוא חיוך קטלני וקצת ביטחון עצמי. אנחנו יודעים שחשיפת החוף שלך יכולה להיות מאיימת, אז נסה את הטריקים האלה כדי להגביר את הביטחון שלך ולהפוך את הבילוי בחוף הים להצלחה מדהימה:

 

  1. בואו נתחיל עם הביקיני היוקרתי שלך: וודא שאתה בוחר את הבגד ים הנכון מבחינת גזרה וצבע. אם אתה צריך קצת עזרה, עיין במדריך שלנו למציאת בגד הים הסקסי ביותר למבנה הגוף שלך.

 

  1. זוהר קיץ גורם לכולם להרגיש טוב יותר, אז תטפחי קצת שיזוף עצמי לפני שאת יוצאת כדי לחמם את עור הפנים שלך ולקבל את העור הנחשק הזה.

 

  1. התמודד עם הבלבול הזה של קו הביקיני על ידי גילוח או שעווה. אם אתה עדיין מתלבט איזו טכניקה טובה יותר עבורך, יש לנו את הנקודה הנמוכה כאן. בכל מה שתבחרי, קו ביקיני חלק יבטיח לך נוח גם במים וגם מחוצה להם.

 

  1. האם ידעת שאנשים עם יציבה טובה נחשבים אינטואיטיבית לאטרקטיביים יותר? התמקד בעמידה שלך, כי זה יכול לעשות עולם של הבדל באופן שבו אתה נראה בביקיני המעצב שלך. עמוד זקוף עם הכתפיים לאחור וראשך מורם. קדימה ילדה!

 

  1. כאשר אתה מקטין את צריכת המלח שלך, הגוף שלך שומר פחות מים מה שמפחית נפיחות, ובכך גורם לך להיראות רזה יותר תוך זמן קצר. מזון ארוז עמוס בנתרן, לכן הקפד לקרוא את התווית לפני שתאכל.

 

  1. אביזרים הם אחת הדרכים הקלות ביותר להוסיף קצת שיק למראה שלך. השתמש בהם בצורה חכמה כדי להדגיש את התכונות הטובות ביותר שלך. תחשוב על שרשראות, חפתים, צמידי חרוזים, שרשראות גוף ועוד!

 

07.שב אסטרטגית. אם הגב שלך הוא התכונה הטובה ביותר שלך, תשכב על הבטן. רוצה להסתיר את הירכיים שלך? החני את עצמך על כיסא נוח עם הברכיים כפופות. הצג לראווה את שרירי הבטן החזקים שלך על ידי שכיבה על הגב או גרם לשדיים שלך להיראות מוצלחים יותר על ידי שכיבה על הצד.

 

  1. לבזבז זמן על דברים כמו איפור ושיער שלך יכול לשפר את הביטחון העצמי שלך באופן דרמטי. אם אתה מרגיש סקסי, אתה תיראה סקסי.

לקניית בגדי ים 2022 לחצי כאן.