You are currently viewing שאלות שיש לשאול לפני רכישת ארנק חדש

שאלות שיש לשאול לפני רכישת ארנק חדש

אתה מחפש אבטחה

אם אתם מודאגים מאבטחה, עליכם לחפש ארנק עם טכנולוגיית חסימת RFID. טכנולוגיה זו מסייעת למנוע מגנבים אפשרות לקרוא את המידע בכרטיסי האשראי שלך באמצעות סורק כף יד.

 

סוג זה של כייסים טכנולוגיים, המכונה רחפנות RFID, נהוג על ידי עבריינים בכל רחבי העולם. בעזרת קורא RFID כף יד אתה יכול "לדלג" על מידע רגיש, אפילו ממרחק של כמה מטרים ממך.

 

במצבים מסוימים, הרמאים הללו אספו מספרי כרטיסי אשראי שלמים מכיסם של העוברים ושבים. זה חשוב במיוחד להיזהר כשאתה נוסע. בדרכונים רבים (כמו דרכון ארה"ב) יש שבב RFID המכיל את שמך, תאריך לידה ומידע ביוגרפי אחר.

 

בעוד שלדרכון עצמו יש כמה תכונות אבטחה כדי לשמור על בטיחות הנתונים הללו, ייתכן שתרצה גם שקט נפשי נוסף כשאתה נוסע לחו"ל. זו הסיבה שארנקי RFID פופולריים מאוד בקרב מטיילים בינלאומיים.

 

לכן, אם אתה רוצה לשמור על ארנק הכרטיסים שלך כמה שיותר בטוח, אתה צריך לחפש ארנקים עם הגנת RFID כלולה. ארנק עור RFID לגברים של קולומביה הוא דוגמה מצוינת לכך. יש בו מספיק מקום לדרכון, כרטיסי אשראי, כרטיסי חיוב ורישיונות – עם שישה חריצי כרטיסים וחלון תצוגה. הארנק כולו מכיל הגנת RFID, כך שתוכלו להיות בטוחים שהכל בטוח ומאובטח. הוא עשוי מעור תפור כפול, כך שהוא אמור להחזיק מעמד להרפתקאות רבות.

 

אתה צריך להיות מסוגל לשאת את הדרכון שלך

כשאתה נוסע לחו"ל, חשוב מאוד שתוכל לשאת את הדרכון בארנק. בדרך זו, אתה יכול לשמור על בטיחותו ולהימנע מנזק – ובמקביל גם להשתמש בו בכל פעם שאתה זקוק לו.

 

כמובן שארנק גדול מספיק כדי להחזיק את הדרכון שלך יהיה גדול יותר מהארנק הממוצע שלך. אולי זה לא הסגנון של הארנק שאתה רוצה להשתמש בו מדי יום. לאנשים רבים יש ארנק יום יומי, כמו גם ארנק ידידותי לדרכון בו הם משתמשים בזמן נסיעה.

 

אתה צריך לסחוב מטבעות

האם אתה סוחב איתך לעתים קרובות מטבעות? במקרים מסוימים יש צורך במטבעות. במיוחד אם אתה גר באירופה או בבריטניה, שם תקבל לעיתים קרובות מטבעות אירו או פאונד בחזרה כשינוי. אם מטבעות הם סוג מטבע עיקרי, יהיה עליך להיות מסוגל לשאת אותם בצורה נוחה בארנק שלך.

 

לנסות לשאת מטבעות בארנק שלא מיועד לו זה סיוט. המטבעות ישפכו בכל מקום, או שייקחו לך יותר מדי מקום להשתמש בארנק לכל דבר אחר. עם זאת, למרות שהם מסורבלים, ישנן דרכים בהן תוכלו לשאת את המטבעות אתכם ללא כאבי ראש

 

לכן, חפש ארנק שיש בו תא מטבעות, כך שתוכל לקבל גישה מהירה ובקלות למטבעות שלך ללא כל טרחה. לדוגמא, מקפל המטבעות של בלרוי מעוצב עם שקית מטבעות הניתנת לפתיחה באמצעות צביטת הצדדים זה לזה. רכס העור מחזיק את המטבעות בפנים כאשר הארנק אינו פתוח, כך שתוכלו להימנע מגישושים במבוכה או מאיבוד אחד מהם.