You are currently viewing מה לקחת בחשבון בעת בניית גדר עבור הכלב שלך?

מה לקחת בחשבון בעת בניית גדר עבור הכלב שלך?

כולנו רוצים לשמור על חיות המחמד שלנו בטוחות ושלמות, וחצר מגודרת היא הדרך הטובה ביותר לשמור על אבטחת הכלב שלך כמו גם מוגנת מפני בעלי חיים אחרים. אם אתה מנסה להחליט על הגדר הטובה ביותר לבחור, הנה כמה מהדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון בעת בניית גדר עבור הכלב שלך.

גוֹבַה

יש כלבים שיכולים לקפוץ עד מטר וחצי, כך שעיצוב כלונסאות קטן לא יהיה גדול מספיק כדי להחזיק את חיית המחמד שלך בפנים. עבור רוב הגזעים, גדר של שישה רגל תספיק, אבל אם יש לך כלב גדול יותר או חזק יותר, כוון לפחות לגובה של 7 רגל או הוסף הרחבה כדי להגדיל אותו.

עֲמִידוּת

הפאג הקטן והחמוד שלך אולי לא שוקל מספיק כדי לשקע או לפגוע בגדר שלך, אבל הלברדודל שלך יכול. אם יש לך כלב גדול או אפילו קטן שנוטה לקפוץ על הגדר, תצטרך להתקין כזה עם חומרים עמידים כמו עץ או מתכת מטופלים שיכולים להתמודד עם המשקל וההתעללות.

גודל פאנל

הדבר האחרון שאתה רוצה הוא להתקין גדר שהכלב שלך יכול להיכנס דרכה. לכן חשוב לקחת בחשבון את גודל הפנל והמרחק בין כל לוח לפני התקנת גדר. הגדרות הבטוחות ביותר הן אלומיניום ו-PVC-ויניל שאין להם מרווח בין הלוחות. אבל אם אתה רוצה בכל זאת להיות מסוגל לראות החוצה, גדר שרשרת מתכת היא אפשרות מעשית.

פינוי קרקע

אם החלק התחתון של הגדר אינו קרוב מספיק לקרקע, ייתכן שהכלב שלך יוכל להתנועע החוצה. אם חיית המחמד שלך אוהבת לחפור, וודא שהגדר תלך עד הקרקע עם חוט קבור כמה סנטימטרים מתחת לאדמה כדי למנוע את בריחת חיית המחמד שלך.

מאובטח

כל גדרות זקוקות לאזור כדי להיכנס ולצאת, אבל אזורים אלה הם לרוב המקומות שבהם הכלב שלך יכול לברוח בקלות. כדי להבטיח שחיית המחמד שלך תמיד מאובטחת, אתה צריך תפס שהכלב שלך לא יכול להיפתח בקלות. כזה שנמצא גבוה, עשוי מחומרים חזקים ויכול לנעול אמור לעשות את העבודה.

בטיחות בבריכה

בהינתן ההזדמנות, הכלב שלך יצלול לתוך הבריכה אם הוא לא ייחסם מהאזור. התקנת גידור בריכה מתאים העומד בדרישות הנ"ל יכולה לתת לך יותר שקט נפשי כאשר הכלב שלך משחק מאחור.

 

לא משנה מה סוג הגדר שאתה צריך, אנו יכולים לעזור. הצוות שלנו יסייע לכם בבחירת החומרים והגודל הנכונים לצרכים שלכם ולאחר מכן יתקין אותו עבורכם. צור קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר חינם!