You are currently viewing טיפים למתחילים כיצד לשחק פוקר

טיפים למתחילים כיצד לשחק פוקר

הנה רשימה של טיפים למתחילים שכדאי לעקוב אחריהם כשמשחקים בפוקר:

 

אל תשחק יותר מדי ידיים!

היצמד לידיים הפותחות הטובות ביותר, כך שבדרך כלל תשחק מקסימום חמישית מכל הידיים המועברות לך. כדי לראות מהן כמה ידיים טובות שעליך לשחק, עיין בסעיפים 'הערכת חוזק הידיים המתחילות' ו'-10 הידיים המתחילות המובילות עבור No-Limit Texas Holdem 'בדירוג יד הפוקר שלנו.

 

כשאתה מקבל יד גדולה, המר וגבה באגרסיביות

בידיים גדולות אתה רוצה לבנות סירים גדולים כדי לזכות במקסימום מהיריבים שלך. הדרך הטובה ביותר לזכות בערימות שלהם היא לבנות סירים גדולים בידיים גדולות.

 

נסו להימנע מלעשות צ'ק הרבה

על ידי התקשרות אתה יכול לנצח רק בדרך אחת שהיא היד הטובה ביותר. על ידי הימור והעלאה, אתה יכול לזכות בסיר גם בלי להציג את הקלפים שלך. להיות אגרסיבי בפוקר עדיף בהרבה על להיות פסיבי!

 

שחק בעמדה

כשאתה אחרון לפעול, יש לך יותר מידע מהיריבים שלך ומסוגל לשלוט טוב יותר בגודל הקופה הסופי. משחק בעמדה מאפשר לך להמר על הימורים טובים יותר ובלופים כשאתה זוכה לראות כיצד היריבים שלך מגיבים לפלופים, סיבובים ונהרות שונים.

 

אל תיצמדו לידיים מפלצתיות לפני הפלופ

אס בפלופ, ישר עם ארבעה קלפים או סומק על הלוח הם דוגמאות למצבים שבהם כדאי להמשיך בזהירות גם בידיים מפלצתיות מפלצתיות, כמו Pocket Kings ו- Pocket Queens.

 

איך לשחק פוקר מקוון בכסף אמיתי?

עכשיו, כשיש לך את היסודות של אופן הפוקר ממוסמר, מה יהיה השלב ההגיוני הבא? משחק כמה ידיים בפוקר כמובן! הדרך המהירה ביותר שאתה יכול לקבל קצת ניסיון על החגורה שלך היא להתחיל לשחק באינטרנט. משחק מקוון מאפשר לך לשחק ללא לחץ חברתי שעשוי להתרחש כשמשחקים פוקר חי בקזינו בפעם הראשונה – אתה יכול פשוט להירגע, לפתוח לקוח פוקר ולהעלות שולחן או שניים ולשחק בקצב שלך (לובש רק פיג'מה אם זה נוח!).

 

האפשרות הברורה האחרת תהיה לארגן משחק ביתי עם החברים שלך, אך החיסרון בכך הוא לוקח קצת זמן להזמין את כולם ולהסכים על לוח הזמנים וההימור, שלא לדבר על כך שהמשחק בפועל כנראה איטי מאוד. אם בחרת באפשרות זו, אל תשח לרכוש ערכת פוקר מקצועית. לכן התחלת התנסות בפוקר מקוון היא בחירה מעולה, מכיוון שתוכלו ללמוד מהר יותר ולקבל יותר חזרות באותו פרק זמן. מאות אלפי שחקנים נכנסים לחשבון הפוקר המקוון שלהם מדי יום כדי לשחק, כלומר לא תהיה לך בעיה למצוא מישהו לשחק איתו!