You are currently viewing מדריך מלא להסרת כתמי חיות מחמד

מדריך מלא להסרת כתמי חיות מחמד

האם אתה חובב חיות מחמד? גם כשאתה אוהב את החברים הפרוותיים שלך ללא גבולות ותנאים, ניקוי כתמי חיות מחמד ושמירה על הבית ללא ריח וסימנים מכוערים עלולים להיות מתסכלים. להלן מספר טיפים מהירים שיעזרו לך להיפטר מכתמים קשים שנובעים מכך ותאונות קטנות.

 

אך לפני שאתה צולל לתוך הסרת כתמי המחמד, חמוש במסיר הכתמים הטוב ביותר לחיות מחמד, הנה מידע שיעזור לך להבין את הסוגים השונים של כתמי חיות המחמד וכיצד להתמודד איתם.

 

אתגרים נפוצים

כבעלים של חיית מחמד, תתמודד עם סוגים שונים של כתמי חיות מחמד – רטובים, יבשים ומסריחים. הנה תיאור משוכלל של כל סוג של כתם וסוג הגישה שאתה צריך לנקוט כדי לנקות אותם.

 

ניקוי יסודי שמבטיח כי כתמים וריח במיוחד יוסרו לחלוטין מביתכם חשוב מכפי שאתם חושבים. חיית המחמד שלך עדיין תקבל את הריח אם לא יבוצע ניקוי יסודי, מה שבסופו של דבר יוביל אותם לקרקע את האזור שוב. זה המקום בו אתה זקוק למסיר הכתמים המחמד הטוב ביותר והטיפים האלה!

 

הנה מה שאתה צריך לעשות:

 

כתמי חיות מחמד רטובים

כתמי שתן וריח הם אתגר נפוץ שרוב בעלי חיות המחמד נאלצים להתמודד איתו. אם חיית המחמד שלך הרטיבה את השטיח שלך ואתה יכול לראות שומן רענן עדיין, השתמש בשיטת סופג עתיקת יומין כדי לנקות את הרטיבות והזן המתקבל. עורמים עיתונים ישנים או מגבות נייר מעל ומתחת לכתם ומפעילים לחץ כדי שהניירות יוכלו לספוג את הרטיבות. חזור על התהליך עד שהאזור בקושי רטוב.

 

כעת שטפו את האזור עם מסיר הכתמים המחמד הטוב ביותר או השתמשו בוואקום רטוב כדי להסיר את הרטיבות שנותרה. אפשר ייבוש וואלה! יש לך נקייה נקייה ללא כתמים וריח!

 

כתמי חיות מחמד יבשים

אם הרטיבות התייבשה והשטיח או השטיח שלכם מריחים, תוכלו להרטיב את האזור שוב ולהשתמש בתהליך הסרת הכתמים הרטובים לניקוי. אם אתם חושבים שכל התהליך מסורבל, השתמשו בוואקום רטוב או שכרו כדי לשאוב את כל הרטיבות.

 

הנושא הגדול ביותר עם שתן מיובש על שטיחים ושטיחים הוא הריח. כדי להסיר את הריח תזדקק למסיר הכתמים המחמד הטוב ביותר או להשתמש במסיר כתמי שטיח בכדי להיפטר לחלוטין משטיח הריח. עם זאת, יהיה עליכם להיזהר בעת שימוש בכתמי חיות מחמד ומסנני ריח. בחר את מסיר הכתמים הטוב ביותר לחיות מחמד בטיחותי עבור חיית המחמד שלך.

 

הסרת ריח

הסרת ריח קלה יותר כאשר מתמודדים עם נקודה רטובה. עם זאת, אם השתן חלחל לריפוד השטיח, תוכלו לנסות להשתמש בנטרלי ריחות ידידותיים לחיות מחמד או לשטוף את האזור. עם זאת, ברוב המקרים בהם הכתם ישן וקשה לניקוי בבית, כדאי להשתמש במסיר הכתמים המחמד הטוב ביותר או להעסיק סוכנות ניקיון מקצועית.

 

האם ניקוי אינטנסיבי הוא צורך?

הרבה אנשים נמנעים מלהעסיק שירותי ניקיון מקצועיים בכדי להסיר כתמי חיות מחמד כדי לחסוך כמה דולרים. עם זאת, זה לא תמיד רעיון טוב! אמנם אתה יכול לעשות כמיטב יכולתך ולהשתמש במסיר כתמים לחיות מחמד הטוב ביותר לניקוי האזור, אך חיית המחמד שלך עדיין יכולה להריח את הריח. כתוצאה מכך, חיית המחמד שלך תבקר שוב בכתם כדי לסמן את שטחו.

 

הפיתרון הבא הטוב ביותר להכשרה מחודשת של חיית המחמד וניקוי הכתם בעצמך הוא להעסיק סוכנות ניקיון מקצועית. היתרון של העסקת אנשי מקצוע הוא שעם ניסיונם ועם מיטב מסירי הכתמים לחיות מחמד ופתרונות ניקוי אחרים, הם יכולים להסיר כל מיני ריחות וכתמים לחלוטין.

 

אם לחיית המחמד שלך היו 'תאונות' מרובות על השטיח או השטיח שלך, יהיה לך קשה לנקות את האזור רק עם מים וסבון או אפילו עם מסיר הכתמים הטוב ביותר לחיות מחמד. אנשי מקצוע מבינים טוב יותר את אופי כל סוג של כתם ויש להם את הציוד המתאים להוצאת הכתם והריח, מבלי לפגוע בחיית המחמד שלך או בך.

 

למידע נוסף ניתן לפנות לחברת cleancarpet.